Online kurz
Reklama & Strategie obsahu
na sociálních sítích pro kavárny
Vše, co potřebujete znát, abyste do vašeho podniku
přilákali zákazníky a budovali značku na sociálních sítích.
Od základů vás naučíme, jak na efektivní správu reklamních kampaní
a profilů na Facebooku a Instagramu.
Tak, abyste ušetřené tisíce korun měsíčně, které byste jinak zaplatili agentuře nebo freelancerovi za správu kampaní, mohli raději investovat sami a do vlastních reklam.
Konec spouštění reklamy přes modré tlačítko PROPAGOVAT❗️ Předáme vám to nejlepší, co umíme a denně používáme při realizaci kampaní pro klienty jako Vasky, Angry Beards, WOOX nebo Čokoládovna Janek.
Ročně spravujeme rozpočty ve stovkách milionů korun, viděli jsme stovky byznysů a víme, co opravdu funguje.
V několika hodinách vás zahrneme spoustou inspirace. Ukážeme vám, jak se jednoduše poprat s počátečními technickými nástrahami. A přidáme ověřené techniky, konkrétní tipy a reálné ukázky z praxe zaměřené na kavárny.
Co se v kurzu naučíte:
Blok o správě sítí (1,5 hodiny)
Strategie a tvorba obsahu na Facebooku a Instagramu
Jak přemýšlet nad samotnou tvorbou obsahu v době, kdy si většina kaváren příspěvky vyhodnocuje podle počtu lajků a views? Máme pro vás připravený nadupaný blok plný inspirace a reálných ukázek z praxe. Ukážeme si, jak nakopnout vaše reklamy i profily na sociálních sítích pomocí špičkvých fotek a reels videí. A přidáme spoustu dalších tipů.
Zobrazit osnovu bloku
- Jak na dobře fungující sociální sítě?
- Strategie – základní otázky, na které si odpovědět
- Jakým stylem se prezentovat
- Základní nastavení profilu na FB
- Checklist správně nastaveného profilu
- Základní nastavení profilu na IG
- IG BIO / hlavička
- Odkazy v BIU
- Výběry / highlights
- Vizuální stránka gridu
- Co a jak komunikovat
- Formáty příspěvků
- Statické příspěvky
- Carousel
- Reels
- Stories / Příběhy
- Tvorba obsahu
- Před tím, než jdeme tvořit
- V průběhu natáčení
- Po natáčení / edit
- Publikace příspěvků
- Publikační plán
- Community management
- Jak se starat o své zákazníky
- Shrnutí
Blok o nastavení a správě reklam (4,5 hodiny)
Reklama na Facebooku a Instagramu
Jaké jsou možnosti reklamy na FB a IG, kterými do vašeho podniku přilákáte zákazníky? Jak správně nastavit Business Manager? Jak přistupovat k výši rozpočtů a podle jakých metrik zjistit, zda je reklama funkční, nebo ztrátová? V tomto bloku se změříme na facebookový reklamní účet. Tak, abyste se v kampaních jednoduše zorientovali a reklamy si spravovali sami bez pomoci externích markeťáků či agentury.
Zobrazit osnovu bloku
- 3 možnosti spuštění reklamy a proč to dělat přes Reklamní účet
- Reklama přes IG profil
- Reklama přes Meta Business Suite
- Meta Reklamní účet
- Business Manager & Základní technické nastavení
- Jak vytvořit a nastavit Business Manager
- Jak napojit FB a IG profil do Business Manageru
- Jak vytvořit Meta Reklamní účet
- Zabezpečení účtu
- Nastavení platebních metod a fakturačních údajů
- Reklamní účet pro reklamy na FB a IG
- Orientace v reklamním účtu (Kde najdu co?)
- Nejdůležitější metriky pro vyhodnocování reklam
- Publika a práce s remarketingovými publiky
- Typy kampaní a kdy je použít
- Návštěva IG profilu
- Promo FB stránky
- Promo FB a IG příspěvků
- Promo FB události
- Promo videa (Thruplay)
- Vytváření reklamy od A do Z
- Postup jak naklikat první kampaně
- Nastavení rozpočtu kampaně & tipy jak s rozpočty pracovat
- Nastavení cílení reklam
- Naklikání reklamy a její spuštění
- Představení všech reklamních formátů (banner, video, carousel...)
- Jak na kreativu a reklamní texty v kampaních
- Jak vypadají reklamy, které zákazníka zaujmou
- Co by měly obsahovat texty v reklamách
- Tipy jak sledovat reklamy vaší konkurence
- Reklamy běží... Co teď?
- Minimální denní rozpočet
- Vyhodnocování reklam & sledování klíčových metrik
- Škálování úspěšných kampaní
- BONUS: Jak na reklamu když mám i WEB
- Vytvoření Meta pixelu a nastavení měření na webu
- Vytvoření remarketingových publik z webu
- Vytvoření konverzí webu bez programátora
- Nastavení konverzních reklam
- Tipy na promo příspěvků s vedením na web
V ceně kurzu navíc získáte
Přístup do exkluzivní, členské FB skupiny
Možnost pokládat dotazy a konzultovat
je s námi a komunitou účastníků kurzu.
▶︎ Mrkněte na ukázky z části Strategie & Obsahu
▶︎ Mrkněte na ukázky z části FB a IG reklamy
Reklama & Strategie obsahu na sociálních sítích pro kavárny
6hodinový online kurz našeho nejlepšího know-how s přístupem na 12 měsíců
3 990 Kč
3 490 Kč
Pro koho je kurz vhodný
Kurz je ideální pro majitele kavárny / lokálního podniku. Pro všechny začátečníky i pokročilé, kterým se správa od specialistů nevyplatí a chtějí se do propagace vrhnout
na vlastní pěst, aby z každé investované koruny vytěžili maximum.
Začínáte a se správou profilů si lámete hlavu. Reklamu jste spouštěli maximálně přes tlačítko PROPAGOVAT, nebo vůbec.
Obsah tvoříte pravidelně a propagaci si zajišťujete sami. Ale nejste si jistí, jestli děláte maximum.
Reklamu a obsah na sítě vám řeší agentura/freelancer a nedokážete vyhodnotit, jestli odvádí dobrou práci.
Žádná teorie, která není ničím podložená. Vše, co v kurzu uvidíte a uslyšíte, jsou reálné příklady a postupy, které můžete ihned použít v praxi.
Během několika hodin se naučíte vše, co budete potřebovat k efektivní tvorbě obsahu na sítě i vlastní správě reklam.
Kdo to celé povede?
Neškolíme poprvé. A odezvou se rádi pochlubíme!
Tušila jsem, že webinář bude dobrý, ale je to ještě lepší, než jsem čekala! 🙂 Jsem ráda, že je to opravdu plný konkrétních postupů a tipů a vyvarováváš se nějakých obecných rad.
Člověk díky webinářům získá celkový nadhled, jak nad reklamami přemýšlet a jak je nastavovat. Což je klíčové. Také jsem si konečně udělal jasno ve vyhodnocovacích metrikách.