Online kurz

Reklama & Strategie obsahu

na sociálních sítích pro kavárny

Vše, co potřebujete znát, abyste do vašeho podniku
přilákali zákazníky a budovali značku na sociálních sítích.

Od základů vás naučíme, jak na efektivní správu reklamních kampaní
a profilů na Facebooku a Instagramu. 

Tak, abyste ušetřené tisíce korun měsíčně, které byste jinak zaplatili agentuře nebo freelancerovi za správu kampaní, mohli raději investovat samido vlastních reklam.

Konec spouštění reklamy přes modré tlačítko PROPAGOVAT❗️ Předáme vám to nejlepší, co umíme a denně používáme při realizaci kampaní pro klienty jako Vasky, Angry Beards, WOOX nebo Čokoládovna Janek.

0
jsme za posledních 12 měsíců proinvestovali v reklamách na Facebooku

Ročně spravujeme rozpočty ve stovkách milionů korun, viděli jsme stovky byznysů a víme, co opravdu funguje.

V několika hodinách vás zahrneme spoustou inspirace. Ukážeme vám, jak se jednoduše poprat s počátečními technickými nástrahami. A přidáme ověřené techniky, konkrétní tipyreálné ukázky z praxe zaměřené na kavárny.

Co se v kurzu naučíte:

Blok o správě sítí (1,5 hodiny)

Strategie a tvorba obsahu na Facebooku a Instagramu

Jak přemýšlet nad samotnou tvorbou obsahu v době, kdy si většina kaváren příspěvky vyhodnocuje podle počtu lajků a views? Máme pro vás připravený nadupaný blok plný inspirace a reálných ukázek z praxe. Ukážeme si, jak nakopnout vaše reklamy i profily na sociálních sítích pomocí špičkvých fotek a reels videí. A přidáme spoustu dalších tipů.

Zobrazit osnovu bloku

  • Jak na dobře fungující sociální sítě?
    • Strategie – základní otázky, na které si odpovědět
    • Jakým stylem se prezentovat
  • Základní nastavení profilu na FB
    • Checklist správně nastaveného profilu
  • Základní nastavení profilu na IG
    • IG BIO / hlavička
    • Odkazy v BIU
    • Výběry / highlights
    • Vizuální stránka gridu
  • Co a jak komunikovat
  • Formáty příspěvků
    • Statické příspěvky
    • Carousel
    • Reels
    • Stories / Příběhy
  • Tvorba obsahu
    • Před tím, než jdeme tvořit
    • V průběhu natáčení
    • Po natáčení / edit
  • Publikace příspěvků
    • Publikační plán
  • Community management
    • Jak se starat o své zákazníky
  • Shrnutí

Blok o nastavení a správě reklam (4,5 hodiny)

Reklama na Facebooku a Instagramu

Jaké jsou možnosti reklamy na FB a IG, kterými do vašeho podniku přilákáte zákazníky? Jak správně nastavit Business Manager? Jak přistupovat k výši rozpočtů a podle jakých metrik zjistit, zda je reklama funkční, nebo ztrátová? V tomto bloku se změříme na facebookový reklamní účet. Tak, abyste se v kampaních jednoduše zorientovali a reklamy si spravovali sami bez pomoci externích markeťáků či agentury.

Zobrazit osnovu bloku

  • 3 možnosti spuštění reklamy a proč to dělat přes Reklamní účet
    • Reklama přes IG profil
    • Reklama přes Meta Business Suite
    • Meta Reklamní účet
  • Business Manager & Základní technické nastavení
    • Jak vytvořit a nastavit Business Manager
    • Jak napojit FB a IG profil do Business Manageru
    • Jak vytvořit Meta Reklamní účet
    • Zabezpečení účtu
    • Nastavení platebních metod a fakturačních údajů
  • Reklamní účet pro reklamy na FB a IG
    • Orientace v reklamním účtu (Kde najdu co?)
    • Nejdůležitější metriky pro vyhodnocování reklam
    • Publika a práce s remarketingovými publiky
  • Typy kampaní a kdy je použít
    • Návštěva IG profilu
    • Promo FB stránky
    • Promo FB a IG příspěvků
    • Promo FB události
    • Promo videa (Thruplay)
  • Vytváření reklamy od A do Z
    • Postup jak naklikat první kampaně
    • Nastavení rozpočtu kampaně & tipy jak s rozpočty pracovat
    • Nastavení cílení reklam
    • Naklikání reklamy a její spuštění
    • Představení všech reklamních formátů (banner, video, carousel...)
  • Jak na kreativu a reklamní texty v kampaních
    • Jak vypadají reklamy, které zákazníka zaujmou
    • Co by měly obsahovat texty v reklamách
    • Tipy jak sledovat reklamy vaší konkurence
  • Reklamy běží... Co teď?
    • Minimální denní rozpočet
    • Vyhodnocování reklam & sledování klíčových metrik
    • Škálování úspěšných kampaní
  • BONUS: Jak na reklamu když mám i WEB
    • Vytvoření Meta pixelu a nastavení měření na webu
    • Vytvoření remarketingových publik z webu
    • Vytvoření konverzí webu bez programátora
    • Nastavení konverzních reklam
    • Tipy na promo příspěvků s vedením na web

V ceně kurzu navíc získáte

Přístup do exkluzivní, členské FB skupiny

Možnost pokládat dotazy a konzultovat
je s námi a komunitou účastníků kurzu.

▶︎ Mrkněte na ukázky z části Strategie & Obsahu

▶︎ Mrkněte na ukázky z části FB a IG reklamy

Zvýhodněná cena

 pro prvních 50 účastníků kurzu

Zvýhodněná cena platí pouze do 30. 4.

Reklama & Strategie obsahu na sociálních sítích pro kavárny

6hodinový online kurz našeho nejlepšího know-how s přístupem na 12 měsíců

3 990 Kč

3 490 Kč

Prodej je z důvodu již proběhlého školení pozastaven. V případě zájmu o záznam nám na sebe zanechte vaši e-mailovou adresu a my se vám brzy ozveme.

Kurz zakoupilo již 0 účastníků

19. září od 9 do 16 h | Online + záznam

Přihlaste se do 18. 9.

Plná cena platí od 1. 9. 2023

FB reklama a strategie obsahu na sociálních sítích pro kavárny

3 990 Kč

Prodej je z důvodu již proběhlého školení pozastaven. V případě zájmu o záznam nám na sebe zanechte vaši e-mailovou adresu a my se vám brzy ozveme.

4 990 Kč

Školení zakoupilo již 0 účastníků

Pro koho je kurz vhodný

Kurz je ideální pro majitele kavárny / lokálního podniku. Pro všechny začátečníky i pokročilé, kterým se správa od specialistů nevyplatí a chtějí se do propagace vrhnout
na vlastní pěst, aby z každé investované koruny vytěžili maximum.

Začínáte a se správou profilů si lámete hlavu. Reklamu jste spouštěli maximálně přes tlačítko PROPAGOVAT, nebo vůbec.

Obsah tvoříte pravidelně a propagaci si zajišťujete sami. Ale nejste si jistí, jestli děláte maximum.

Reklamu a obsah na sítě vám řeší agentura/freelancer a nedokážete vyhodnotit, jestli odvádí dobrou práci.

Žádná teorie, která není ničím podložená. Vše, co v kurzu uvidíte a uslyšíte, jsou reálné příklady a postupy, které můžete ihned použít v praxi.

Během několika hodin se naučíte vše, co budete potřebovat k efektivní tvorbě obsahu na sítě i vlastní správě reklam.

Často kladené dotazy

Je kurz vhodný i pro majitele jiných lokálních podniků než kaváren?

Ano, rozhodně. 😊 Praktické ukázky v kurzu jsou sice zaměřené na kavárny, ale velmi dobře poslouží i majitelům restaurací, čajoven a dalších gastro podniků. Spoustu inspirace v něm najdou i provozovatelé dalších lokálních podniků – např. kadeřnické studio, keramická dílna, řemeslná pekárna, módní ateliér, taneční škola apod. Kurz je tedy užitečný pro každého, kdo potřebuje do své provozovny přilákat zákazníky z blízkého okolí.

Kdo to celé povede?

Aneta Hemerová

Anet se reklamě na FB a IG věnuje přes 9 let. Původně marketingový nadšenec a facebookový samouk, kdy na vlastních projektech zjistila, jak silný dopad mohou mít reklamy na byznys, i jak moc bolí špatně investovat peníze do reklamy z vlastní kapsy.

Dnes je z ní expertka na Facebook Ads se zkušenostmi s reklamou ve více než 20 zemích a má u nás na starosti celý tým.

Nebojí se otevřeně sdílet know-how, přináší nový pohled na reklamu na Facebooku, originální přístupy a techniky propagace. S týmem se stará o 100+ pečlivě vybraných klientů a vše, co se naučila a co věří, že se vám může hodit, vám teď v kurzu předá.

Martina Nečasová

Marťa se specializuje na tvorbu obsahu a strategie na sociálních sítích. Má v malíku focení, natáčení i posprodukci, ze které vzejdou finální posty na sítě či samotné kreativy do reklam. Podobně jako Anet se specializuje na e-commerce projekty.

Stará se o sociální sítě i několika pečlivě vybraným projektům – mimo jiné pražským a brněnským kavárnám. V kurzu vám předá více než jen pevné základy, které se během své cesty v social media marketingu naučila.

Neškolíme poprvé. A odezvou se rádi pochlubíme!

Tušila jsem, že webinář bude dobrý, ale je to ještě lepší, než jsem čekala! 🙂 Jsem ráda, že je to opravdu plný konkrétních postupů a tipů a vyvarováváš se nějakých obecných rad.
Monika Z. ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️
Člověk díky webinářům získá celkový nadhled, jak nad reklamami přemýšlet a jak je nastavovat. Což je klíčové. Také jsem si konečně udělal jasno ve vyhodnocovacích metrikách.
Vít J. ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

Zvýhodněná cena

 pro prvních 50 účastníků kurzu

FB reklama & Strategie obsahu na sociálně sítě pro kavárny

Až 6hodinový online kurz našeho nejlepšího know-how s přístupem na 12 měsíců

3 990 Kč

3 490 Kč

Prodej je z důvodu již proběhlého školení pozastaven. V případě zájmu o záznam nám na sebe zanechte vaši e-mailovou adresu a my se vám brzy ozveme.

5 990 Kč

Kurz zakoupilo již 0 účastníků

Než se uvidíme na školení, tak se inspirujte zdarma!

Další naše know-how ZDARMA najdete na našem YouTube Blogu.

Jednotlivé části školení / kurzu

✔️ Základní pilíře úspěchu reklamy na Facebooku z pohledu byznysu i technického nastavení
Probereme, jaké projekty mají potenciál uspět a bez čeho reklamy nemůžou nikdy dobře fungovat. Mrkneme na technické nastavení účtu, zabezpečení, XML feedy a ukážeme si, jak zkontrolovat měření pixelu a CAPI. Žádné obecné řeči, pořádně prakticky!

✔️ Nastavení facebookové reklamy v roce 2023
Vezmeme to od reklamních účelů přes formáty reklam, nastavení cílení a remarketingu až po samotnou strukturu kampaní „dobrého“ účtu. Nebudeme vás učit, jak se reklamy klikají. Do hloubky probereme to, jak s kampaněmi pracovat podle našeho ověřeného know-how.

✔️ Byznysová strategie profitabilního účtu
Zjistíte, jak přemýšlet nad produktem a vytvořit na Facebooku neodolatelnou nabídku, která bude dlouhodobě udržitelná.

✔️ Kreativa a testování: tvorba ziskové reklamy
Konkrétní tipy a návod, jak vytvořit a testovat kreativu, která v reklamách funguje a prodává – ať už se jedná o videa, bannery či katalogovou reklamu.

✔️ Jak na maximum vytěžit akce
Nemusí to vždy být jen nudná sleva! Probereme typy akcí a techniky propagace, které našim klientům vidělaly/ávají miliony. Nezapomene ani na to, jak by měl být akci přizpůsobený design landing page/webu.

✔️ Alchymie vyhodnocování reklamy na Facebooku
Nebuďte zbytečně ziskoví! 😅 Projdeme si atribuční okna, podle kterých Facebook reklamy vyhodnocuje. Mrkneme i na návod, jak na základě aktuálních cílů spočítat, kolik můžete do reklamy investovat.

✔️ Optimalizace a škálování kampaní
Vysvětlíme si, jak často zasahovat do reklam, jaké metriky sledovat a podle čeho se rozhodovat. Ukážeme vám, jak s reklamami pracujeme v závislosti na sezóně, víkendech či dalších zásadních vlivech v menším účtu i u těch nejvyšších rozpočtů.

✔️ Práce se značkou a brandové reklamy
U výkonu nekončíme. Projdeme si, jak nastavujeme a vyhodnocujeme reklamy, které mají za cíl představit vaši značku. 

✔️ Reklamní účet malého, středního a velkého e-shopu v praxi
Ukážeme vám, jak postavit strategii účtu a rozpočty a dostat z kampaní vše, co se dá – ať už jste startup nebo velká, známá značka. 

✔️ Konzultace a prostor na individuální dotazy
Čas, kdy budeme řešit vaše otázky. Můžeme zabrousit do byznysové strategie, kreativy nebo se podívat na samotné nastavení kampaní. 

1. BLOK

Možnosti reklamy
na Facebooku

Zobrazit osnovu bloku

  1. 🔥 Jak pracovat s (různými) reklamnímy učely které FB nabízí
  2. Top reklamní formáty v roce 2023
  3. 🔥 Jak postavit efektivní strukturu kampaní, která přinese top výsledky, ač už jste malý eshop či brand s vysokými rozpočty
  4. 🔥 Cílení reklam, které funguje a změny v roce 2023 / nejnovější změny
  5. 🔥 Remarketing od A do Z: Jak efektivně vytěžit vaše publika na maximum
  6. 🔥 Typy kampaní a jejich reálné využití/využívání v dnešní době
  7. 🔥 Technické nastavení účtu bez kterého se dnes neobejdete
  8. 🔥 Tipy jak pracovat s XML feedem a katalogovými reklamami
  9. 🔥 Struktura akčních kampaní Testování reklam: co má smysl a co už ne
  10. 🔥 Advantage+ kampaně: tipy jak z nabušených algorytmů dostat maximum

3. BLOK - 🔥 TOP KNOW-HOW

Kreativa: tvorba
ziskové reklamy

Zobrazit osnovu bloku

  1. 🔥 Jak pracovat s (různými) reklamnímy učely které FB nabízí
  2. Top reklamní formáty v roce 2023
  3. 🔥 Jak postavit efektivní strukturu kampaní, která přinese top výsledky, ač už jste malý eshop či brand s vysokými rozpočty
  4. 🔥 Cílení reklam, které funguje a změny v roce 2023 / nejnovější změny
  5. 🔥 Remarketing od A do Z: Jak efektivně vytěžit vaše publika na maximum
  6. 🔥 Typy kampaní a jejich reálné využití/využívání v dnešní době
  7. 🔥 Technické nastavení účtu bez kterého se dnes neobejdete
  8. 🔥 Tipy jak pracovat s XML feedem a katalogovými reklamami
  9. 🔥 Struktura akčních kampaní Testování reklam: co má smysl a co už ne
  10. 🔥 Advantage+ kampaně: tipy jak z nabušených algorytmů dostat maximum

2. BLOK - 🔥 TOP KNOW-HOW

Byznys strategie
na Facebooku

Zobrazit osnovu bloku

  1. 🔥 Jak pracovat s (různými) reklamnímy učely které FB nabízí
  2. Top reklamní formáty v roce 2023
  3. 🔥 Jak postavit efektivní strukturu kampaní, která přinese top výsledky, ač už jste malý eshop či brand s vysokými rozpočty
  4. 🔥 Cílení reklam, které funguje a změny v roce 2023 / nejnovější změny
  5. 🔥 Remarketing od A do Z: Jak efektivně vytěžit vaše publika na maximum
  6. 🔥 Typy kampaní a jejich reálné využití/využívání v dnešní době
  7. 🔥 Technické nastavení účtu bez kterého se dnes neobejdete
  8. 🔥 Tipy jak pracovat s XML feedem a katalogovými reklamami
  9. 🔥 Struktura akčních kampaní Testování reklam: co má smysl a co už ne
  10. 🔥 Advantage+ kampaně: tipy jak z nabušených algorytmů dostat maximum

4. BLOK

Optimalizace a
vyhodnocování FB kampaní

Zobrazit osnovu bloku

  1. 🔥 Jak pracovat s (různými) reklamnímy učely které FB nabízí
  2. Top reklamní formáty v roce 2023
  3. 🔥 Jak postavit efektivní strukturu kampaní, která přinese top výsledky, ač už jste malý eshop či brand s vysokými rozpočty
  4. 🔥 Cílení reklam, které funguje a změny v roce 2023 / nejnovější změny
  5. 🔥 Remarketing od A do Z: Jak efektivně vytěžit vaše publika na maximum
  6. 🔥 Typy kampaní a jejich reálné využití/využívání v dnešní době
  7. 🔥 Technické nastavení účtu bez kterého se dnes neobejdete
  8. 🔥 Tipy jak pracovat s XML feedem a katalogovými reklamami
  9. 🔥 Struktura akčních kampaní Testování reklam: co má smysl a co už ne
  10. 🔥 Advantage+ kampaně: tipy jak z nabušených algorytmů dostat maximum

2v1: Kompletní kurz pro úplné začátečníky i pokročilé (6 hodin)

Reklama & Strategie a tvorba obsahu na Facebooku a Instagramu 

Investujete moře času do tvorby obsahu na sociální sítě a pak nevíte, jak příspěvky efektivně vytěžit v reklamách? V kompletní variantě kurzu se naučíte, jak nad správou sítí přemýšlet a jakou kreativu a příspěvky tvořit, abyste vaše publikum zaujali.

Ovládnete základy i pokročilé techniky kolem nastavení a orientace v reklamním účtu, typu reklam a reklamních účelů, nastavení cílení a všeho podstatného, abyste na konci dne zvládli reklamy nejen spustit a vyhodnotit, ale hlavně dlouhodobě spravovat sami. A to i v případě, že se aktuálně považujete za úplného začátečníka. 

Zobrazit osnovu bloku Reklamy

  • 3 možnosti spuštění reklamy a proč to dělat přes Reklamní účet
    • Reklama přes IG profil
    • Reklama přes Meta Business Suite
    • Meta Reklamní účet
  • Business Manager & Základní technické nastavení
    • Jak vytvořit a nastavit Business Manager
    • Jak napojit FB a IG profil do Business Manageru
    • Jak vytvořit Meta Reklamní účet
    • Zabezpečení účtu
    • Nastavení platebních metod a fakturačních údajů
  • Reklamní účet pro reklamy na FB a IG
    • Orientace v reklamním účtu (Kde co najdu?)
    • Nejdůležitější metriky pro vyhodnocování reklam
    • Publika a práce s remarketingovými publiky
  • Typy kampaní a kdy je použít
    • Návštěva IG profilu
    • Promo FB stránky
    • Promo FB a IG příspěvků
    • Promo FB události
    • Promo videa (Thruplay)
  • Vytváření reklamy od A do Z
    • Postup jak naklikat první kampaně
    • Nastavení rozpočtu kampaně & tipy jak s rozpočty pracovat
    • Nastavení cílení reklam
    • Naklikání reklamy a její spuštění
    • Představení všech reklamních formátů (banner, video, carousel...)
  • Jak na kreativu a reklamní texty v kampaních
    • Jak vypadají reklamy, které zákazníka zaujmou
    • Co by měly obsahovat texty v reklamách
    • Tipy jak sledovat reklamy vaší konkurence
  • Reklamy běží... Co teď?
    • Minimální denní rozpočet
    • Vyhodnocování reklam & sledování klíčových metrik
    • Škálování úspěšných kampaní
  • BONUS: Jak na reklamu, když mám i webové stránky
    • Vytvoření Meta pixelu a nastavení měření na webu
    • Vytvoření remarketingových publik z webu
    • Vytvoření konverzí webu bez programátora
    • Nastavení konverzních reklam
    • Tipy na promo příspěvků s vedením na web

Zobrazit osnovu bloku Strategie & Obsah

  • Jak na dobře fungující sociální sítě?
    • Strategie – základní otázky, na které si odpovědět
    • Jakým stylem se prezentovat
  • Základní nastavení profilu na FB
    • Checklist správně nastaveného profilu
  • Základní nastavení profilu na IG
    • IG BIO / hlavička
    • Odkazy v BIU
    • Výběry / highlights
    • Vizuální stránka gridu
  • Co a jak komunikovat
  • Formáty příspěvků
    • Statické příspěvky
    • Carousel
    • Reels
    • Stories / Příběhy
  • Tvorba obsahu
    • Před tím, než jdeme tvořit
    • V průběhu natáčení
    • Po natáčení / edit
  • Publikace příspěvků
    • Publikační plán
  • Community management
    • Jak se starat o své zákazníky
  • Shrnutí