Online kurz:

Ziskové Vánoce s reklamou na Facebooku a Instagramu 🎁

Připravte se vytěžit z vánoční sezóny maximum.

5. září od 13 do 16:30 h | Online + záznam

Záznam 4hodinového webináře a 1,5hodinového Q&A

Záznam 4hodinového webináře | + Online Q&A už 8.10.

Naučíme vás to nejlepší, co umíme a denně používáme při realizaci kampaní pro klienty jako BrainMarket, Angry Beards, WOOX, Čokoládovna Janek nebo Vasky.

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️
50+ hodnocení

0
jsme za posledních 12 měsíců proinvestovali v reklamách na Facebooku

Ročně spravujeme rozpočty ve stovkách milionů korun, viděli jsme stovky byznysů a víme, co opravdu funguje.

V několika hodinách vás tedy zahrneme spoustou inspirace, ukážeme nové techniky, konkrétní tipypříklady z praxe.

Štědře nabitý program

🌲 Příprava: analýza a plán

Jeden z rozdílů mezi úspěšnými a průměrnými e-shopy je schopnost plánovat. Jak s přehledem zvládnout vánoční sezónu?

Zobrazit osnovu bloku

  • Vybírání hodnotných informací z vlastních historických dat
    • Sestavení plánu na vánoční sezónu
    • Efektivní nastavení spolupráce s marketingovým partnerem
    • Tipy na analýzu vaší konkurence

🎯 Byznys strategie na Facebooku

Produkt, nabídkacit pro byznys. Základní pilíře úspěšné reklamy na Facebooku. Jak s nimi efektivně pracovat?

Zobrazit osnovu bloku

  • Výběr správných produktů do reklamy
    • Odlište se od konkurence komunikací i nabídkou
    • Pokročilá práce s remarketingem
    • Vytěžte návštěvnost na maximum

✨ Kreativa: tvorba ziskové reklamy

Jaké jsou principy hezké ziskové reklamy? Blok nabitý spoustou inspirace, vychytávek a reálných ukázek z praxe.

Zobrazit osnovu bloku

  • Klíčové pilíře ziskové reklamy
    • Potenciál zlepšit výsledky až o stovky procent
    • Tvorba reklamy na akvizici nových zákazníků
  • Jaké reklamní formáty dnes fungují?
    • Výsledky našich vlastních testů
    • Inspiativní ukázky z praxe
  • Efektivní generovaná reklama
    • Práce se štítky
    • Testování, které přináší výsledky
  • Jak na tvorbu produktových Reels
    • Klíčová součást reklamy v roce 2024
    • Malé rozdíly ve zpracování, dělají obrovský rozdíl ve výsledcích
    • Na co si dát při tvorbě pozor
    • Možnosti zpracování
  • Smysluplné testování
    • Co dnes (ne)dává smysl testovat
  • Spoustu ukázek a inspirace úspěšných reklam

🌲 Příprava: analýza a plán

Jeden z rozdílů mezi úspěšnými a průměrnými e-shopy je schopnost plánovat. Jak s přehledem zvládnout vánoční sezónu?

Zobrazit osnovu bloku

  • Vybírání hodnotných informací z vlastních historických dat
    • Sestavení plánu na vánoční sezónu
    • Efektivní nastavení spolupráce s marketingovým partnerem
    • Tipy na analýzu vaší konkurence

🎯 Byznys strategie na Facebooku

Produkt, nabídkacit pro byznys. Základní pilíře úspěšné reklamy na Facebooku. Jak s nimi efektivně pracovat?

Zobrazit osnovu bloku

  • Výběr správných produktů do reklamy
    • Odlište se od konkurence komunikací i nabídkou
    • Pokročilá práce s remarketingem
    • Vytěžte návštěvnost na maximum

✨ Kreativa: tvorba ziskové reklamy

Jaké jsou principy hezké ziskové reklamy? Blok nabitý spoustou inspirace, vychytávek a reálných ukázek z praxe.

Zobrazit osnovu bloku

  • Klíčové pilíře ziskové reklamy
    • Potenciál zlepšit výsledky až o stovky procent
    • Tvorba reklamy na akvizici nových zákazníků
  • Jaké reklamní formáty dnes fungují?
    • Výsledky našich vlastních testů
    • Inspiativní ukázky z praxe
  • Efektivní generovaná reklama
    • Práce se štítky
    • Testování, které přináší výsledky
  • Jak na tvorbu produktových Reels
    • Klíčová součást reklamy v roce 2024
    • Malé rozdíly ve zpracování, dělají obrovský rozdíl ve výsledcích
    • Na co si dát při tvorbě pozor
    • Možnosti zpracování
  • Smysluplné testování
    • Co dnes (ne)dává smysl testovat
  • Spoustu ukázek a inspirace úspěšných reklam

🌲 Příprava: analýza a plán

Jeden z rozdílů mezi úspěšnými a průměrnými e-shopy je schopnost plánovat. Jak s přehledem zvládnout vánoční sezónu?

Zobrazit osnovu bloku

  • Vybírání hodnotných informací z vlastních historických dat
    • Sestavení plánu na vánoční sezónu
    • Efektivní nastavení spolupráce s marketingovým partnerem
    • Tipy na analýzu vaší konkurence

🎯 Byznys strategie na Facebooku

Produkt, nabídkacit pro byznys. Základní pilíře úspěšné reklamy na Facebooku. Jak s nimi efektivně pracovat?

Zobrazit osnovu bloku

  • Výběr správných produktů do reklamy
    • Odlište se od konkurence komunikací i nabídkou
    • Pokročilá práce s remarketingem
    • Vytěžte návštěvnost na maximum

✨ Kreativa: tvorba ziskové reklamy

Jaké jsou principy hezké ziskové reklamy? Blok nabitý spoustou inspirace, vychytávek a reálných ukázek z praxe.

Zobrazit osnovu bloku

  • Klíčové pilíře ziskové reklamy
    • Potenciál zlepšit výsledky až o stovky procent
    • Tvorba reklamy na akvizici nových zákazníků
  • Jaké reklamní formáty dnes fungují?
    • Výsledky našich vlastních testů
    • Inspiativní ukázky z praxe
  • Efektivní generovaná reklama
    • Práce se štítky
    • Testování, které přináší výsledky
  • Jak na tvorbu produktových Reels
    • Klíčová součást reklamy v roce 2024
    • Malé rozdíly ve zpracování, dělají obrovský rozdíl ve výsledcích
    • Na co si dát při tvorbě pozor
    • Možnosti zpracování
  • Smysluplné testování
    • Co dnes (ne)dává smysl testovat
  • Spoustu ukázek a inspirace úspěšných reklam

⚖️ Vyhodnocování a optimalizace

Jaká data se vyplatí sledovat, kdy a jak ladit kampaně a kde hledat jejich reálný dopad na vaše celkové obraty?

Zobrazit osnovu bloku

  • Optimalizace malých i velkých rozpočtů
    • Jak často dělat rozpočty a měnit kreativy
    • Metriky, které se vyplatí sledovat
    • Nepřeplácejte remarketing
    • Čtení dat mezi řádky
    • Vliv sezóny, víkendů, počasí a dalších faktorů
    • Tipy z praxe
    • Efektivní nastavení cílové ziskovosti
  • Vyhodnocení reálného dopadu kampaní na celkový byznys
    • Google Analytics vs. Facebook vs. reálné obraty
    • Vliv reklamy na Facebooku na další kanály
  • Možnosti reportování výsledků
    • Proč Facebook nafukuje čísla a jak je zpřesnit

🚀 Maximální využití akcí

Efektivní práce s akčními nabídkami má obrovský potenciál. Jak z nich dostat skutečné maximum

Zobrazit osnovu bloku

  • Chytrá práce s nabídkou
    • Typy akcí
    • Dobře připravená akce
    • Inspirace a ukázky z praxe
  • Akční kreativy, které prodávají
    • Správné nastavování termínů akcí
    • Na co si dát pozor
  • Strategie a optimalizace
    • Příprava akční nabídky
    • Průběžná optimalizace, která maximalizuje potenciál akce
    • Využijte naplno silný závěr
    • Příprava reportingu pro přesnější optimalizaci
    • Optimalizace akcí během dne

🎁 Bonus: malý předvánoční dárek

Období po Vánocích je často podceňované. Jak dosáhnout čísel jako v sezóně? Prostě další top know-how o které nesmíte přijít! 

Zobrazit osnovu bloku

  • Tohle si necháme ještě chvíli pro sebe. Nechte se překvapit! 👀

    💬 Včetně odpovědí na individuální dotazy

    Kromě pořádné dávky know-how jsme si posvítili i na konkrétní dotazy účastníků. Právě řešení těchto otázek vnímáme jako velkou přidanou hodnotu pro váš byznys a ziskové kampaně.

    💬 Bude i spoustu prostoru pro dotazy

    Připravili jsme pořádnou dávku know-how, ale určitě budete chtít probrat i vaše konkrétní situace. Počítáme s tím! Právě řešení těchto otázek vnímáme jako velkou přidanou hodnotu pro váš byznys a ziskové kampaně.

    V ceně kurzu získáte

    Přístup do exkluzivní členské FB skupiny a záznam z live Q&A

    Výhody pokračují i po webináři

    V ceně webináře navíc získáte:

    Záznam z Q&A webináře

    Aplikujte nové tipy a techniky do vašich kampaní, získejte další data a pojďme to probrat! Přesně po měsíci, v úterý 8. 10. se znovu spojíme a podíváme se na vaše konkrétní situace a nové dotazy.

    1,5hodiny dalšího obsahu, kdy jsme odpovídali na konkrétní dotazy účastníků, kteří nové tipy a techniky vyzkoušeli v praxi.

    Přístup do naší Facebook skupiny

    Možnost kdykoliv pokládat dotazy a konzultovat je s námi a komunitou 1100+ účastníků našich kurzů.

    Konzultace pro 10 vybraných projektů 

    V rámci webináře vybereme 10 projektů, kterým poskytneme hodinovou konzultaci zdarma

    Další Q&A webinář

    Aplikujte nové tipy a techniky do vašich kampaní, získejte další data a pojďme to probrat! Přesně po měsíci, v úterý 8. 10. se znovu spojíme a podíváme se na vaše konkrétní situace a nové dotazy.

    Bude to vypadat zhruba takhle

    ▶︎ Přehrajte si ukázky konkrétních tipů, na které se můžete na webináři těšit. 

    Bude to vypadat zhruba takhle

    ▶︎ Mrkněte na ukázky z obsahu Kurzu

    5. září od 13 do 16:30 h | Online + záznam

    4hodinový kurz + navazující online Q&A už 8.10.

    4hodinový kurz + 1,5hodinové Q&A

    Plná cena platí od 3. 9. 2024

    Poslední přihlášky už jen do půlnoci 4. 9.

    Navazující Q&A už 8.10.

    Ziskové Vánoce s reklamou na Facebooku a Instagramu 

    5,5hodinový kurz našeho nejlepšího know-how s přístupem na 6 měsíců

    2 990 Kč

    2990 Kč bez DPH

    Prodej je z důvodu dnešního termínu webináře momentálně pozastaven. V případě zájmu o záznam nám na sebe zanechte vaši e-mailovou adresu a my se vám brzy ozveme.

    Kurz zakoupilo již 0 účastníků

    Kdo kurz ocení

    Každý, kdo už pracuje s reklamou na Facebooku a rád by se letos v klidu připravil na vánoční sezónu a dostal z ní maximum. Zaměřujeme se primárně na e-shopy, ale znalosti z webináře se vám budou hodit, i když řešíte facebookovou reklamu jinde.

    Propagaci řešíte sami a chcete mít jistotu, že děláte maximum.

    Vaši reklamu řeší agentura/freelancer a chcete vědět, že odvádí dobrou práci.

    Denně klikáte reklamu na Facebooku a potřebujete nový impulz.

    Žádná teorie, která není ničím podložená. Vše, co v kurzu uvidíte a uslyšíte, jsou reálné příklady z praxe z prostředí e-shopů.

    Během několika hodin můžete mít know-how, které jsme my sami získávali roky. 

    Kdo to celé povede?

    Petr Handlíř

    V 19 letech vybudoval e-shop s pánskou módou, kde z vlastní kapsy investoval statisíce měsíčně do inzerce. To ovlivnilo i jeho dnešní přístup k podnikání. Reklamě na Facebooku se věnuje téměř 10 let. Vede tým zkušených specialistů, se kterým se stará o 100+ pečlivě vybraných klientů a na webináři s vámi bude sdílet nasbírané zkušenosti i originální přístupy k propagaci.

    Aneta Hemerová

    Reklamě na Facebooku a Instagramu se věnuje přes 9 let. Ještě jako marketingový nadšenec a facebookový samouk na vlastních projektech zjistila, jak silný dopad může mít reklama na byznys a jak moc bolí špatně investovat peníze do reklamy. Jako expertka na Facebook Ads se s vámi na webináři podělí o své zkušenosti s reklamou ve více než 20 zemích.

    Petr Handlíř

    V 19 letech vybudoval e-shop s pánskou módou, kde z vlastní kapsy investoval statisíce měsíčně do inzerce. To ovlivnilo i jeho dnešní přístup k podnikání. Reklamě na Facebooku se věnuje téměř 10 let. Vede tým zkušených specialistů, se kterým se stará o 100+ pečlivě vybraných klientů a na webináři s vámi bude sdílet nasbírané zkušenosti i originální přístupy k propagaci.

    Aneta Hemerová

    Reklamě na Facebooku a Instagramu se věnuje přes 9 let. Ještě jako marketingový nadšenec a facebookový samouk na vlastních projektech zjistila, jak silný dopad může mít reklama na byznys a jak moc bolí špatně investovat peníze do reklamy. Jako expertka na Facebook Ads se s vámi na webináři podělí o své zkušenosti s reklamou ve více než 20 zemích.

    Petr Handlíř

    V 19 letech vybudoval e-shop s pánskou módou, kde z vlastní kapsy investoval statisíce měsíčně do inzerce. To ovlivnilo i jeho dnešní přístup k podnikání. Reklamě na Facebooku se věnuje téměř 10 let. Vede tým zkušených specialistů, se kterým se stará o 100+ pečlivě vybraných klientů a na webináři s vámi bude sdílet nasbírané zkušenosti i originální přístupy k propagaci.

    Aneta Hemerová

    Reklamě na Facebooku a Instagramu se věnuje přes 9 let. Ještě jako marketingový nadšenec a facebookový samouk na vlastních projektech zjistila, jak silný dopad může mít reklama na byznys a jak moc bolí špatně investovat peníze do reklamy. Jako expertka na Facebook Ads se s vámi na webináři podělí o své zkušenosti s reklamou ve více než 20 zemích.

    Ozvuky minulých kurzů

    Tušila jsem, že webinář bude dobrý, ale je to ještě lepší, než jsem čekala! 🙂 Jsem ráda, že je to opravdu plný konkrétních postupů a tipů a vyvarováváš se nějakých obecných rad.
    Monika Z. ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️
    Člověk díky webinářům získá celkový nadhled, jak nad reklamami přemýšlet a jak je nastavovat. Což je klíčové. Také jsem si konečně udělal jasno ve vyhodnocovacích metrikách.
    Vít J. ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️
    Opravdu se dozvíte tipy profesionála a neodcházíte s nic neříkajícími frázemi a body, které doporučí každá nápověda. Hrozně se mi líbil celkový přístup, optimismus, styl (měla jsem pocit, jako by mě učil kamarád).
    Hana D. ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️
    Velmi sa mi pacilo profesionalne spracovanie (kamera, nasvietenie, vizualita prezentacie), prijemni lektori s dobrym prejavom a vyjadrovanim a vela praktickych ukazok kreativ. Velky priestor na otazky a odpovede oproti inym marketingovym kurzom (a to bude este webinar a je aj fanpage). Velky palec hore a predcilo ocakavania. 👍
    Matej V. ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

    5. září od 13 do 16:30 h | Online + záznam

    4hodinový kurz + navazující online Q&A už 8.10.

    4hodinový kurz + 1,5hodinové Q&A

    Poslední přihlášky už jen do půlnoci 4. 9.

    Plná cena platí od 3. 9. 2024

    Poslední přihlášky už jen do půlnoci 4. 9.

    Navazující Q&A už 8.10.

    Ziskové Vánoce s reklamou na Facebooku a Instagramu 

    5,5hodinový kurz našeho nejlepšího know-how s přístupem na 6 měsíců

    2 990 Kč

    2990 Kč bez DPH

    Prodej je z důvodu dnešního termínu webináře momentálně pozastaven. V případě zájmu o záznam nám na sebe zanechte vaši e-mailovou adresu a my se vám brzy ozveme.

    Kurz zakoupilo již 0 účastníků

    Ziskové Vánoce s reklamou na Facebooku a Instagramu 

    3hodinový webinář našeho nejlepšího know-how s přístupem na 6 měsíců

    2990 Kč

    2 990 Kč bez DPH

    Prodej je z důvodu dnešního termínu webináře momentálně pozastaven. V případě zájmu o záznam nám na sebe zanechte vaši e-mailovou adresu a my se vám brzy ozveme.

    Webinář zakoupilo již 0 účastníků

    Mrkněte na další know-how 

    Volné pozice:

    Hledáme parťáka na reklamu na Facebooku

    Každý specialista má na starosti několik pečlivě vybraných projektů, kde spravuje řádově milionové rozpočty 💰měsíčně.

    🚀 Pomůžeš nám s Facebook reklamou pro značky jako je Brainmarket, Angry Beards, Čokoládovna Janek, Woox nebo Vasky?