Webinář 5.9.2024 od 13:00
Ziskové Vánoce díky reklamě na Facebooku
Vše, co potřebujete znát, abyste prodávali, se zaměřením na e-shopy.
Pamatujete jak jste si říkali, že příští rok začnete s přípravou na vánoční sezónu mnohem dříve?
Doba kdy stačilo v sezóně jen zvýšit rozpočty a všechno fungovalo je už dávno pryč. Jeden z rozdílů mezi úspěšnými a průměrnými eshopy je schopnost plánovat.
Připravte se letos pořádně a získejte náskok před konkurencí.
Zjistěte naše know-how [Doplnit nějaký argument, že máme data a super reference] jak to dělat lépe a odlište se.
[ORIGINAL]
Od základů vás naučíme, jak na efektivní správu reklamních kampaní
a profilů na Facebooku a Instagramu.
Tak, abyste ušetřené tisíce korun měsíčně, které byste jinak zaplatili agentuře nebo freelancerovi za správu kampaní, mohli raději investovat sami a do vlastních reklam.
3hodinový webinář s prostorem na vaše individuální dotazy.
Naučíme vás to nejlepší, co umíme a denně používáme při realizaci kampaní pro klienty jako Vasky, Angry Beards, Grizly, WOOX nebo Čokoládovna Janek.
Ročně spravujeme rozpočty ve stovkách milionů korun, viděli jsme stovky byznysů a víme, co opravdu funguje.
V několika hodinách vás zahrneme spoustou inspirace. Ukážeme vám, jak se jednoduše poprat s počátečními technickými nástrahami. A přidáme ověřené techniky, konkrétní tipy a reálné ukázky z praxe zaměřené na kavárny.
Co se na webináři dozvíte:
Možnosti reklamy na Facebooku
Cílem je znát veškeré možnosti reklamy na Facebooku a umět je ve správnou chvíli efektivně využít.
Zobrazit osnovu bloku
- Práce s reklamními účely
- Kdy jaký zvolit?
- Pokročilá práce s optimalizací na konverze
- Efektivní práce s cílením
- Má dnes ještě smysl řešit cílení?
- Kdy volit cílení na zájem a kdy široká publika?
- Kdy a jak efektivně pracovat s podobnými publiky?
- Jak využít vaše vlastní publika na maximum?
- Reklamní formáty
- Co dnes funguje?
- Jaký formát, kdy zvolit?
- Generované reklamy
- Jak je vytěžit na maximum?
- Jak je testovat?
- Pokročilé vychytávky
- Automatizované Advantage+ kampaně
- Jak maximalizovat jejich potenciál?
- Na co si dát pozor?
- Práce se strukturou kampaní
- Jak s ní efektivně pracovat?
- Jak dělit rozpočty
- Jak efektivně testovat?
- Technické nastavení účtu
- Máte vše nastaveno správně?
- Jak správně sdílet přístupy?
- Zabezpečení
Blok o správě sítí (1,5 hodiny)
Strategie a tvorba obsahu na Facebooku a Instagramu
Jak přemýšlet nad samotnou tvorbou obsahu v době, kdy si většina kaváren příspěvky vyhodnocuje podle počtu lajků a views? Máme pro vás připravený nadupaný blok plný inspirace a reálných ukázek z praxe. Ukážeme si, jak nakopnout vaše reklamy i profily na sociálních sítích pomocí špičkvých fotek a reels videí. A přidáme spoustu dalších tipů.
Zobrazit osnovu bloku
- Jak na dobře fungující sociální sítě?
- Strategie – základní otázky, na které si odpovědět
- Jakým stylem se prezentovat
- Základní nastavení profilu na FB
- Checklist správně nastaveného profilu
- Základní nastavení profilu na IG
- IG BIO / hlavička
- Odkazy v BIU
- Výběry / highlights
- Vizuální stránka gridu
- Co a jak komunikovat
- Formáty příspěvků
- Statické příspěvky
- Carousel
- Reels
- Stories / Příběhy
- Tvorba obsahu
- Před tím, než jdeme tvořit
- V průběhu natáčení
- Po natáčení / edit
- Publikace příspěvků
- Publikační plán
- Community management
- Jak se starat o své zákazníky
- Shrnutí
Blok o nastavení a správě reklam (4,5 hodiny)
Reklama na Facebooku a Instagramu
Jaké jsou možnosti reklamy na FB a IG, kterými do vašeho podniku přilákáte zákazníky? Jak správně nastavit Business Manager? Jak přistupovat k výši rozpočtů a podle jakých metrik zjistit, zda je reklama funkční, nebo ztrátová? V tomto bloku se změříme na facebookový reklamní účet. Tak, abyste se v kampaních jednoduše zorientovali a reklamy si spravovali sami bez pomoci externích markeťáků či agentury.
Zobrazit osnovu bloku
- 3 možnosti spuštění reklamy a proč to dělat přes Reklamní účet
- Reklama přes IG profil
- Reklama přes Meta Business Suite
- Meta Reklamní účet
- Business Manager & Základní technické nastavení
- Jak vytvořit a nastavit Business Manager
- Jak napojit FB a IG profil do Business Manageru
- Jak vytvořit Meta Reklamní účet
- Zabezpečení účtu
- Nastavení platebních metod a fakturačních údajů
- Reklamní účet pro reklamy na FB a IG
- Orientace v reklamním účtu (Kde najdu co?)
- Nejdůležitější metriky pro vyhodnocování reklam
- Publika a práce s remarketingovými publiky
- Typy kampaní a kdy je použít
- Návštěva IG profilu
- Promo FB stránky
- Promo FB a IG příspěvků
- Promo FB události
- Promo videa (Thruplay)
- Vytváření reklamy od A do Z
- Postup jak naklikat první kampaně
- Nastavení rozpočtu kampaně & tipy jak s rozpočty pracovat
- Nastavení cílení reklam
- Naklikání reklamy a její spuštění
- Představení všech reklamních formátů (banner, video, carousel...)
- Jak na kreativu a reklamní texty v kampaních
- Jak vypadají reklamy, které zákazníka zaujmou
- Co by měly obsahovat texty v reklamách
- Tipy jak sledovat reklamy vaší konkurence
- Reklamy běží... Co teď?
- Minimální denní rozpočet
- Vyhodnocování reklam & sledování klíčových metrik
- Škálování úspěšných kampaní
- BONUS: Jak na reklamu když mám i WEB
- Vytvoření Meta pixelu a nastavení měření na webu
- Vytvoření remarketingových publik z webu
- Vytvoření konverzí webu bez programátora
- Nastavení konverzních reklam
- Tipy na promo příspěvků s vedením na web
💬 Včetně odpovědí na individuální dotazy
Kromě pořádné dávky know-how jsme si posvítili i na konkrétní dotazy účastníků. Právě řešení těchto otázek vnímáme jako velkou přidanou hodnotu pro váš byznys a ziskové kampaně.
V ceně kurzu získáte
Přístup do exkluzivní, členské FB skupiny
Možnost pokládat dotazy a konzultovat je s námi a komunitou 750+ účastníků našich kurzů.
Pozvánky na společné meet-upy a plánované mastermind skupiny.
Další webináře
Součástí kurzu je i záznam 2 webinářů se zaměřením na FB reklamy pro služby & bonusový webinář, kde odpovídáme na další dotazy.
▶︎ Mrkněte na ukázky z části Strategie & Obsahu
▶︎ Mrkněte na ukázky z části FB a IG reklamy
Bude to vypadat zhruba takhle
▶︎ Přehrajte si ukázku konkrétních tipů, na které se můžete v kurzu těšit.
Webinář: To nejlepší z reklamy na Facebooku
3hodinový webinář našeho nejlepšího know-how s přístupem na 6 měsíců
5 490 Kč
Reklama & Strategie obsahu na sociálních sítích pro kavárny
6hodinový online kurz našeho nejlepšího know-how s přístupem na 12 měsíců
3 990 Kč
3 490 Kč
Pro koho je webinář vhodný
Kurz je ideální pro každého, kdo už někdy zkoušel s Facebook reklamou pracovat. Spoustu tipů a inspirace si odnesou i ti zkušenější z vás. V kurzu se zaměřujeme primárně na e-shopy, nicméně velkou porci know-how si odnesou i ti z vás, kteří řeší reklamy pro další oblasti.
Propagaci si zajišťujete sami, ale nejste si jistí, zda děláte maximum.
Reklamu vám řeší agentura/freelancer a nedokážete zhodnotit, jestli odvádí dobrou práci.
Klikání reklam na Facebooku je váš denní chleba a potřebujete nový impulz.
Žádná teorie, která není ničím podložená. Vše, co v kurzu uvidíte a uslyšíte, jsou reálné příklady z praxe z prostředí e-shopů.
Během několika hodin můžete mít know-how, které jsme my sami získávali roky.
Kdo to celé povede?
Neškolíme poprvé. A odezvou se rádi pochlubíme!
Tušila jsem, že webinář bude dobrý, ale je to ještě lepší, než jsem čekala! 🙂 Jsem ráda, že je to opravdu plný konkrétních postupů a tipů a vyvarováváš se nějakých obecných rad.
Člověk díky webinářům získá celkový nadhled, jak nad reklamami přemýšlet a jak je nastavovat. Což je klíčové. Také jsem si konečně udělal jasno ve vyhodnocovacích metrikách.
Online kurz: To nejlepší z reklamy na Facebooku
9hodinový záznam našeho nejlepšího know-how s přístupem na 6 měsíců
5 490 Kč