Webinář 5.9.2024 od 13:00 

Ziskové Vánoce díky reklamě na Facebooku

Vše, co potřebujete znát, abyste prodávali, se zaměřením na e-shopy.

Pamatujete jak jste si říkali, že příští rok začnete s přípravou na vánoční sezónu mnohem dříve?

Doba kdy stačilo v sezóně jen zvýšit rozpočty a všechno fungovalo je už dávno pryč. Jeden z rozdílů mezi úspěšnými a průměrnými eshopy je schopnost plánovat.

Připravte se letos pořádně a získejte náskok před konkurencí.
Zjistěte naše know-how [Doplnit nějaký argument, že máme data a super reference] jak to dělat lépe a odlište se.

[ORIGINAL]

Od základů vás naučíme, jak na efektivní správu reklamních kampaní
a profilů na Facebooku a Instagramu. 

Tak, abyste ušetřené tisíce korun měsíčně, které byste jinak zaplatili agentuře nebo freelancerovi za správu kampaní, mohli raději investovat samido vlastních reklam.

3hodinový webinář s prostorem na vaše individuální dotazy.

Naučíme vás to nejlepší, co umíme a denně používáme při realizaci kampaní pro klienty jako Vasky, Angry Beards, Grizly, WOOX nebo Čokoládovna Janek.

0
jsme za posledních 12 měsíců proinvestovali v reklamách na Facebooku

Ročně spravujeme rozpočty ve stovkách milionů korun, viděli jsme stovky byznysů a víme, co opravdu funguje.

V několika hodinách vás zahrneme spoustou inspirace. Ukážeme vám, jak se jednoduše poprat s počátečními technickými nástrahami. A přidáme ověřené techniky, konkrétní tipyreálné ukázky z praxe zaměřené na kavárny.

Co se na webináři dozvíte:

Možnosti reklamy na Facebooku

Cílem je znát veškeré možnosti reklamy na Facebooku a umět je ve správnou chvíli efektivně využít.

Zobrazit osnovu bloku

  • Práce s reklamními účely
    • Kdy jaký zvolit?
    • Pokročilá práce s optimalizací na konverze
  • Efektivní práce s cílením
    • Má dnes ještě smysl řešit cílení?
    • Kdy volit cílení na zájem a kdy široká publika?
    • Kdy a jak efektivně pracovat s podobnými publiky?
    • Jak využít vaše vlastní publika na maximum?
  • Reklamní formáty
    • Co dnes funguje?
    • Jaký formát, kdy zvolit?
  • Generované reklamy
    • Jak je vytěžit na maximum?
    • Jak je testovat?
    • Pokročilé vychytávky
  • Automatizované Advantage+ kampaně
    • Jak maximalizovat jejich potenciál?
    • Na co si dát pozor?
  • Práce se strukturou kampaní
    • Jak s ní efektivně pracovat?
    • Jak dělit rozpočty
    • Jak efektivně testovat?
  • Technické nastavení účtu
    • Máte vše nastaveno správně?
    • Jak správně sdílet přístupy?
    • Zabezpečení

Blok o správě sítí (1,5 hodiny)

Strategie a tvorba obsahu na Facebooku a Instagramu

Jak přemýšlet nad samotnou tvorbou obsahu v době, kdy si většina kaváren příspěvky vyhodnocuje podle počtu lajků a views? Máme pro vás připravený nadupaný blok plný inspirace a reálných ukázek z praxe. Ukážeme si, jak nakopnout vaše reklamy i profily na sociálních sítích pomocí špičkvých fotek a reels videí. A přidáme spoustu dalších tipů.

Zobrazit osnovu bloku

  • Jak na dobře fungující sociální sítě?
    • Strategie – základní otázky, na které si odpovědět
    • Jakým stylem se prezentovat
  • Základní nastavení profilu na FB
    • Checklist správně nastaveného profilu
  • Základní nastavení profilu na IG
    • IG BIO / hlavička
    • Odkazy v BIU
    • Výběry / highlights
    • Vizuální stránka gridu
  • Co a jak komunikovat
  • Formáty příspěvků
    • Statické příspěvky
    • Carousel
    • Reels
    • Stories / Příběhy
  • Tvorba obsahu
    • Před tím, než jdeme tvořit
    • V průběhu natáčení
    • Po natáčení / edit
  • Publikace příspěvků
    • Publikační plán
  • Community management
    • Jak se starat o své zákazníky
  • Shrnutí

Blok o nastavení a správě reklam (4,5 hodiny)

Reklama na Facebooku a Instagramu

Jaké jsou možnosti reklamy na FB a IG, kterými do vašeho podniku přilákáte zákazníky? Jak správně nastavit Business Manager? Jak přistupovat k výši rozpočtů a podle jakých metrik zjistit, zda je reklama funkční, nebo ztrátová? V tomto bloku se změříme na facebookový reklamní účet. Tak, abyste se v kampaních jednoduše zorientovali a reklamy si spravovali sami bez pomoci externích markeťáků či agentury.

Zobrazit osnovu bloku

  • 3 možnosti spuštění reklamy a proč to dělat přes Reklamní účet
    • Reklama přes IG profil
    • Reklama přes Meta Business Suite
    • Meta Reklamní účet
  • Business Manager & Základní technické nastavení
    • Jak vytvořit a nastavit Business Manager
    • Jak napojit FB a IG profil do Business Manageru
    • Jak vytvořit Meta Reklamní účet
    • Zabezpečení účtu
    • Nastavení platebních metod a fakturačních údajů
  • Reklamní účet pro reklamy na FB a IG
    • Orientace v reklamním účtu (Kde najdu co?)
    • Nejdůležitější metriky pro vyhodnocování reklam
    • Publika a práce s remarketingovými publiky
  • Typy kampaní a kdy je použít
    • Návštěva IG profilu
    • Promo FB stránky
    • Promo FB a IG příspěvků
    • Promo FB události
    • Promo videa (Thruplay)
  • Vytváření reklamy od A do Z
    • Postup jak naklikat první kampaně
    • Nastavení rozpočtu kampaně & tipy jak s rozpočty pracovat
    • Nastavení cílení reklam
    • Naklikání reklamy a její spuštění
    • Představení všech reklamních formátů (banner, video, carousel...)
  • Jak na kreativu a reklamní texty v kampaních
    • Jak vypadají reklamy, které zákazníka zaujmou
    • Co by měly obsahovat texty v reklamách
    • Tipy jak sledovat reklamy vaší konkurence
  • Reklamy běží... Co teď?
    • Minimální denní rozpočet
    • Vyhodnocování reklam & sledování klíčových metrik
    • Škálování úspěšných kampaní
  • BONUS: Jak na reklamu když mám i WEB
    • Vytvoření Meta pixelu a nastavení měření na webu
    • Vytvoření remarketingových publik z webu
    • Vytvoření konverzí webu bez programátora
    • Nastavení konverzních reklam
    • Tipy na promo příspěvků s vedením na web

💬 Bude i spoustu prostoru pro dotazy

💬 Včetně odpovědí na individuální dotazy

Připravili jsme pořádnou dávku know-how, ale určitě budete chtít probrat i vaše konkrétní situace. Počítáme s tím! Právě řešení těchto otázek vnímáme jako velkou přidanou hodnotu pro váš byznys a ziskové kampaně.

Kromě pořádné dávky know-how jsme si posvítili i na konkrétní dotazy účastníků. Právě řešení těchto otázek vnímáme jako velkou přidanou hodnotu pro váš byznys a ziskové kampaně.

V ceně kurzu získáte

Přístup do exkluzivní, členské FB skupiny

Možnost pokládat dotazy a konzultovat je s námi a komunitou 750+ účastníků našich kurzů.

Pozvánky na společné meet-upy a plánované mastermind skupiny.

Další webináře

Součástí kurzu je i záznam 2 webinářů se zaměřením na FB reklamy pro služby & bonusový webinář, kde odpovídáme na další dotazy.

Jaký je plán?

Online školení proběhne v úterý 19. 9. od 9h do 16h (od 12 do 13h pauza na oběd) přes aplikaci ZOOM. Záznam školení je v ceně a bude dostupný 2 měsíce po vysílání.

Jaký je plán?

Online školení proběhne v úterý 19. 9. od 9h do 16h (od 12 do 13h pauza na oběd) přes aplikaci ZOOM. Záznam školení je v ceně a bude dostupný 2 měsíce po vysílání.

▶︎ Mrkněte na ukázky z části Strategie & Obsahu

▶︎ Mrkněte na ukázky z části FB a IG reklamy

Bude to vypadat zhruba takhle

▶︎ Přehrajte si ukázku konkrétních tipů, na které se můžete v kurzu těšit. 

Zvýhodněná cena

 pro prvních 50 účastníků kurzu

5. září od 13 do 16 h | Online + záznam

Přihlaste se do 31. 7.

Zvýhodněná cena platí pouze do 30. 4.

Plná cena platí od 1. 9. 2023

Webinář: To nejlepší z reklamy na Facebooku

3hodinový webinář našeho nejlepšího know-how s přístupem na 6 měsíců

5 490 Kč

Prodej je z důvodu již proběhlého školení pozastaven. V případě zájmu o záznam nám na sebe zanechte vaši e-mailovou adresu a my se vám brzy ozveme.

5 990 Kč

Kurz zakoupilo již 0 účastníků

Reklama & Strategie obsahu na sociálních sítích pro kavárny

6hodinový online kurz našeho nejlepšího know-how s přístupem na 12 měsíců

3 990 Kč

3 490 Kč

Prodej je z důvodu již proběhlého školení pozastaven. V případě zájmu o záznam nám na sebe zanechte vaši e-mailovou adresu a my se vám brzy ozveme.

Kurz zakoupilo již 0 účastníků

Pro koho je webinář vhodný

Kurz je ideální pro každého, kdo už někdy zkoušel s Facebook reklamou pracovat. Spoustu tipů a inspirace si odnesou i ti zkušenější z vás. V kurzu se zaměřujeme primárně na e-shopy, nicméně velkou porci know-how si odnesou i ti z vás, kteří řeší reklamy pro další oblasti.

Propagaci si zajišťujete sami, ale nejste si jistí, zda děláte maximum.

Reklamu vám řeší agentura/freelancer a nedokážete zhodnotit, jestli odvádí dobrou práci.

Klikání reklam na Facebooku je váš denní chleba a potřebujete nový impulz.

Žádná teorie, která není ničím podložená. Vše, co v kurzu uvidíte a uslyšíte, jsou reálné příklady z praxe z prostředí e-shopů.

Během několika hodin můžete mít know-how, které jsme my sami získávali roky. 

Kdo to celé povede?

Petr Handlíř

V 19 letech vybudoval e-shop s pánskou módou. Z vlastní kapsy do inzerce investoval statisíce měsíčně. A to podle něj hrálo důležitou roli v tom, jak dnes k byznysu přistupuje.

Reklamě na Facebooku se věnuje téměř 10 let a vede tým zkušených specialistů na reklamu na Facebooku. Nebojí se otevřeně sdílet know-how, snaží se na přinášet nový pohled na reklamu na Facebooku, originální přístup a techniky propagace. S týmem se stará o 100+ pečlivě vybraných klientů a vše, co se naučili, vám teď v kurzu předají.

Petr Handlíř

V 19 letech vybudoval e-shop s pánskou módou. Z vlastní kapsy do inzerce investoval statisíce měsíčně. A to podle něj hrálo důležitou roli v tom, jak dnes k byznysu přistupuje.

Reklamě na Facebooku se věnuje téměř 10 let a vede tým zkušených specialistů na reklamu na Facebooku. Nebojí se otevřeně sdílet know-how, snaží se na přinášet nový pohled na reklamu na Facebooku, originální přístup a techniky propagace. S týmem se stará o 100+ pečlivě vybraných klientů a vše, co se naučili, vám teď v kurzu předají.

Aneta Hemerová

Anet se reklamě na FB a IG věnuje přes 9 let. Původně marketingový nadšenec a facebookový samouk, kdy na vlastních projektech zjistila, jak silný dopad mohou mít reklamy na byznys, i jak moc bolí špatně investovat peníze do reklamy z vlastní kapsy.

Dnes je z ní expertka na Facebook Ads se zkušenostmi s reklamou ve více než 20 zemích a má u nás na starosti celý tým.

Nebojí se otevřeně sdílet know-how, přináší nový pohled na reklamu na Facebooku, originální přístupy a techniky propagace. S týmem se stará o 100+ pečlivě vybraných klientů a vše, co se naučila a co věří, že se vám může hodit, vám teď v kurzu předá.

Aneta Hemerová

Anet se reklamě na FB a IG věnuje přes 9 let. Původně marketingový nadšenec a facebookový samouk, kdy na vlastních projektech zjistila, jak silný dopad mohou mít reklamy na byznys, i jak moc bolí špatně investovat peníze do reklamy z vlastní kapsy.

Dnes je z ní expertka na Facebook Ads se zkušenostmi s reklamou ve více než 20 zemích a má u nás na starosti celý tým.

Nebojí se otevřeně sdílet know-how, přináší nový pohled na reklamu na Facebooku, originální přístupy a techniky propagace. S týmem se stará o 100+ pečlivě vybraných klientů a vše, co se naučila a co věří, že se vám může hodit, vám teď v kurzu předá.

Neškolíme poprvé. A odezvou se rádi pochlubíme!

Tušila jsem, že webinář bude dobrý, ale je to ještě lepší, než jsem čekala! 🙂 Jsem ráda, že je to opravdu plný konkrétních postupů a tipů a vyvarováváš se nějakých obecných rad.
Monika Z. ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️
Člověk díky webinářům získá celkový nadhled, jak nad reklamami přemýšlet a jak je nastavovat. Což je klíčové. Také jsem si konečně udělal jasno ve vyhodnocovacích metrikách.
Vít J. ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

19. září od 9 do 16 h | Online + záznam

Přihlaste se do 18. 9.

Plná cena platí od 1. 9. 2023

Online kurz: To nejlepší z reklamy na Facebooku

9hodinový záznam našeho nejlepšího know-how s přístupem na 6 měsíců

5 490 Kč

Prodej je z důvodu již proběhlého školení pozastaven. V případě zájmu o záznam nám na sebe zanechte vaši e-mailovou adresu a my se vám brzy ozveme.

5 990 Kč

Kurz zakoupilo již 0 účastníků

Online kurz: To nejlepší z reklamy na Facebooku

5 990 Kč

5 990 Kč

Kurz zakoupilo již 0 účastníků

Zvýhodněná cena

 pro prvních 50 účastníků kurzu

FB reklama & Strategie obsahu na sociálně sítě pro kavárny

Až 6hodinový online kurz našeho nejlepšího know-how s přístupem na 12 měsíců

3 990 Kč

3 490 Kč

Prodej je z důvodu již proběhlého školení pozastaven. V případě zájmu o záznam nám na sebe zanechte vaši e-mailovou adresu a my se vám brzy ozveme.

5 990 Kč

Kurz zakoupilo již 0 účastníků