Ukázky Reels videí
Řada lidí má zkreslenou představu o tom, jak by videa v reklamách měla vypadat. Představují si filmařské štáby, nákladná studia a profesionální herce. Na sítích však mají často nejlepší výsledky právě autentická „amatérská“ videa, která poodhalí zákulisí firmy, reálně představí produkt či službu, pobaví nebo edukují. Čím méně video vypadá jako reklama, tím lepší výsledky zpravidla má. Ale i tak je zapotřebí se řídit několika zásadami, aby bylo úspěšné.
- Klíčové jsou první vteřiny videa, které si musí získat pozornost uživatele.
- Začátek by měl obsahovat produkt, popřípadě jeho největší přednost, kterou v dalších sekundách lze postupně rozvést.
- Až na specifické formáty (recenze, rozhovory, návody) je ideální délka videa 15–30 sekund.
Pojďme si tedy ukázat, jak taková videa mohou vypadat.
Aktuální TIP
Reelska kdy v prvních sekundách položíte palčivou otázku, kterou vaši zákazníci řeší. Následně vysvětlíte, jak zrovna váš produkt funguje a v této věci pomáhá.
V případě zájmu o Reelska z naší produkce se prosím informujte o aktuálních kapacitách u svého specialisty.
Děkujeme za spolupráci 🚀