Ukázky Reels videí

Řada lidí má zkreslenou představu o tom, jak by videa v reklamách měla vypadat. Představují si filmařské štáby, nákladná studia a profesionální herce. Na sítích však mají často nejlepší výsledky právě autentická „amatérská“ videa, která poodhalí zákulisí firmy, reálně představí produkt či službu, pobaví nebo edukují. Čím méně video vypadá jako reklama, tím lepší výsledky zpravidla má. Ale i tak je zapotřebí se řídit několika zásadami, aby bylo úspěšné.

  • Klíčové jsou první vteřiny videa, které si musí získat pozornost uživatele. 
  • Začátek by měl obsahovat produkt, popřípadě jeho největší přednost, kterou v dalších sekundách lze postupně rozvést. 
  • Až na specifické formáty (recenze, rozhovory, návody) je ideální délka videa 15–30 sekund. 

Pojďme si tedy ukázat, jak taková videa mohou vypadat.

Aktuální 🔥 TIP

Reelska kdy v prvních sekundách položíte palčivou otázku, kterou vaši zákazníci řeší. Následně vysvětlíte, jak zrovna váš produkt funguje a v této věci pomáhá.

V případě zájmu o Reelska z naší produkce se prosím informujte o aktuálních kapacitách u svého specialisty.

Další články

nebo se vraťte na
hlavní stranu

heslo: ToBudouČísla

V tomto článku si ukážeme formáty videí. Mrkneme na videa z profi produkce, krátké animace i na autentická videa natočená "v domácích podmínkách".
Generované reklamy dělají v mnoha účtech dlouhodobě ta největší čísla. V tomto článku si ukážeme, jak vypadají přelepky pro katalogové reklamy.
Aneb co všechno od vás na další AKCI budeme potřebovat, abychom maximalizovali její potenciál. Koukneme na bannery, videa i akční přelepky. Neopomeneme ani úpravy na webu.

Děkujeme za spolupráci 🚀