Reels videa

Tvorba produktových Reels videí

1 věta o základu FB propagace - Základní pilíře úspěšnosti Facebookových reklam se nemění - dobrá nabídka, strategie businessu a kreativa.
2 - kreativa se v posledních měsících proměnila výrazně. Že si určitě všimli že všichni střílejí videa, ať už pár sekundová reelska, delší videa např. příběhu značky apod. A že je tedy potřeba začít všude zkoušet právě tento formát.

3- Že je rozdíl mezi dobrým a špatným videem. Zároveň videa nemusí vždy konkrétně u vašeho projektu hrát prim ale je potreba to otestovat.

4- Nicméně z naší zkušenosti, právě videa - pokud to sedne - dokážou dělat opravdu brutální čísla a v momentě, kdy je ještě nepoužívají úpkně všichn ve formátu jak by to mělo vpdat, je na trhu obrovskej potenciál s videi v rámci konkurence vystřelit.

5- Že tam kde se to opravdu povedlo i z naší zkušenosti teď ta propagace na videích stojí.

6- A že potom, co jsme se zděsili za kolik reelska nacenuji agentury naším klientům (a pra ve cena je hlavni prekazkou proc klienti na toto nedosahnou) jsme se rozhodli vytvořit náš tým, kterej je schopný vytvořit reelska rychle - pruzne - tak jak maji do reklam vypadat - a za dobrou cenu.

Princip naší služby

Abychom se mohli snažit doručovat co nejlepší výsledky kampaní, potřebujeme v relativně krátkém čase otestovat více formátů (kreativ) a najit ty, na které lidé pozitivně reagují a výkonnostně fungují. Proto je naše služba nastavena tak, abychom doručili potřebné množství podkladů za rozumnou cenu. Stejně přistupujeme i ke kvalitě. Snažíme se být autentičtí, přirození a nepůsobit na první pohled jako profesionální reklama ze studia. Čím méně video působí jako reklama, tím má zpravidla lepší výsledky.

Ukázky naší práce

Naše tvorba

Cena za 1 video3 000 – 5 000 Kč
Kvalita zpracováníiPhone, 4K
Zkušenosti s reklamouAno
ZaměřeníProdej na FB / IG
StřihyDynamické
Výsledek za 30 000 KčAž 10 různých videí s odlišnou kreativou a střihem
Šance na úspěchAž 10 variant k testování

Profesionální produkce

Cena za 1 video50 000 Kč
Kvalita zpracováníProfi kamera, ateliéry, staging, scénáře, tým lidí
Zkušenosti s reklamouNe
ZaměřeníObecné video k využití na více platformách / brand
StřihyPomalejší / brandové
Výsledek za 30 000 Kč1 profi video
Šance na úspěch1 pokus

Cena služeb

Balíček Počet videí Cena
SMALL 4–6 ks 20 000 Kč
MEDIUM 10 ks 30 000 Kč

Nabízíme také možnost dlouhodobé spolupráce s měsíčním budgetem a garantovaným počtem videí. Vše vyřídíme za Vás a nemusíte se o nic starat. Pouze nám po poradě se specialistou zasíláte produkty, které chcete zpracovat.

Abychom se mohli pustit do práce, potřebujeme od vás jediné: zabalit a poslat balíček s produkty, které máme zpracovat. 🙂 Tento krok vždy koordinujete se svým specialistou.

Kvalita

Řada lidí má zkreslenou představu o kvalitě videí. Představují si filmařské štáby, nákladná studia a profesionální herce. Na sociálních sítích však mají často nejlepší výsledky autentická „amatérská“ videa, která poodhalí zákulisí firmy, reálně představí produkt či službu, pobaví nebo edukují. Čím méně video vypadá jako reklama, tím lepší výsledky zpravidla má. Ale i tak je zapotřebí se řídit několika zásadami, aby bylo úspěšné.

  • Klíčové jsou první vteřiny videa, které si musí získat pozornost uživatele. 
  • Začátek by měl obsahovat produkt, popřípadě jeho největší přednost, kterou v dalších sekundách lze postupně rozvést. 
  • Až na specifické formáty (recenze, rozhovory, návody) je ideální délka videa 15–30 sekund. 

Množství

Reklamní video je spotřební věc, která velice rychle podléhá u lidí reklamní únavě a je třeba ji neustále v čase měnit. Množství kreativy, která se každý den objevuje na sociálních sítích, je obrovské a každý bojuje o co největší pozornost publika. Proto je pro nás velice důležité najít rovnováhu mezi výše zmíněnou kvalitou a kvantitou, kterou k efektivní správě reklam potřebujeme.