Reels videa
Tvorba produktových Reels videí
1 věta o základu FB propagace - Základní pilíře úspěšnosti Facebookových reklam se nemění - dobrá nabídka, strategie businessu a kreativa.
2 - kreativa se v posledních měsících proměnila výrazně. Že si určitě všimli že všichni střílejí videa, ať už pár sekundová reelska, delší videa např. příběhu značky apod. A že je tedy potřeba začít všude zkoušet právě tento formát.
3- Že je rozdíl mezi dobrým a špatným videem. Zároveň videa nemusí vždy konkrétně u vašeho projektu hrát prim ale je potreba to otestovat.
4- Nicméně z naší zkušenosti, právě videa - pokud to sedne - dokážou dělat opravdu brutální čísla a v momentě, kdy je ještě nepoužívají úpkně všichn ve formátu jak by to mělo vpdat, je na trhu obrovskej potenciál s videi v rámci konkurence vystřelit.
5- Že tam kde se to opravdu povedlo i z naší zkušenosti teď ta propagace na videích stojí.
6- A že potom, co jsme se zděsili za kolik reelska nacenuji agentury naším klientům (a pra ve cena je hlavni prekazkou proc klienti na toto nedosahnou) jsme se rozhodli vytvořit náš tým, kterej je schopný vytvořit reelska rychle - pruzne - tak jak maji do reklam vypadat - a za dobrou cenu.


Princip naší služby
Abychom se mohli snažit doručovat co nejlepší výsledky kampaní, potřebujeme v relativně krátkém čase otestovat více formátů (kreativ) a najit ty, na které lidé pozitivně reagují a výkonnostně fungují. Proto je naše služba nastavena tak, abychom doručili potřebné množství podkladů za rozumnou cenu. Stejně přistupujeme i ke kvalitě. Snažíme se být autentičtí, přirození a nepůsobit na první pohled jako profesionální reklama ze studia. Čím méně video působí jako reklama, tím má zpravidla lepší výsledky.
Ukázky naší práce
Naše tvorba
Cena za 1 video | 3 000 – 5 000 Kč |
---|---|
Kvalita zpracování | iPhone, 4K |
Zkušenosti s reklamou | Ano |
Zaměření | Prodej na FB / IG |
Střihy | Dynamické |
Výsledek za 30 000 Kč | Až 10 různých videí s odlišnou kreativou a střihem |
Šance na úspěch | Až 10 variant k testování |
Profesionální produkce
Cena za 1 video | 50 000 Kč |
---|---|
Kvalita zpracování | Profi kamera, ateliéry, staging, scénáře, tým lidí |
Zkušenosti s reklamou | Ne |
Zaměření | Obecné video k využití na více platformách / brand |
Střihy | Pomalejší / brandové |
Výsledek za 30 000 Kč | 1 profi video |
Šance na úspěch | 1 pokus |
Cena služeb
Balíček | Počet videí | Cena |
---|---|---|
SMALL | 4–6 ks | 20 000 Kč |
MEDIUM | 10 ks | 30 000 Kč |
Nabízíme také možnost dlouhodobé spolupráce s měsíčním budgetem a garantovaným počtem videí. Vše vyřídíme za Vás a nemusíte se o nic starat. Pouze nám po poradě se specialistou zasíláte produkty, které chcete zpracovat.
Abychom se mohli pustit do práce, potřebujeme od vás jediné: zabalit a poslat balíček s produkty, které máme zpracovat. Tento krok vždy koordinujete se svým specialistou.
Kvalita
Řada lidí má zkreslenou představu o kvalitě videí. Představují si filmařské štáby, nákladná studia a profesionální herce. Na sociálních sítích však mají často nejlepší výsledky autentická „amatérská“ videa, která poodhalí zákulisí firmy, reálně představí produkt či službu, pobaví nebo edukují. Čím méně video vypadá jako reklama, tím lepší výsledky zpravidla má. Ale i tak je zapotřebí se řídit několika zásadami, aby bylo úspěšné.
- Klíčové jsou první vteřiny videa, které si musí získat pozornost uživatele.
- Začátek by měl obsahovat produkt, popřípadě jeho největší přednost, kterou v dalších sekundách lze postupně rozvést.
- Až na specifické formáty (recenze, rozhovory, návody) je ideální délka videa 15–30 sekund.
Množství
Reklamní video je spotřební věc, která velice rychle podléhá u lidí reklamní únavě a je třeba ji neustále v čase měnit. Množství kreativy, která se každý den objevuje na sociálních sítích, je obrovské a každý bojuje o co největší pozornost publika. Proto je pro nás velice důležité najít rovnováhu mezi výše zmíněnou kvalitou a kvantitou, kterou k efektivní správě reklam potřebujeme.

