Reels videa

Tvorba produktových Reels videí

Základní pilíře úspěšnosti Facebookových reklam se nemění - dobrá nabídka, strategie businessu a kreativa. Čím dál více se používají dynamická, pár sekundová produktová videa a z našich zkušeností už víme, že dokážou výkon výrazně nakopnout 🚀

Jak vypadá dobré výkonnostní video? Na prvním místě je produkt, popř. i hlavní problém, který váš produkt pro zákazníka řeší. To jak vypadá, jak funguje a proč ho zákazník potřebuje 🫶

Reelska jsou postavená na autentické produkci, nikoliv na vyumělkované tvorbě z profi studia, která nevypadá přirozeně. S videem (a produktem) se tak zákazník lépe ztotožní.

Ukázky naší práce

Abychom z kampaní dostali ty nejlepší výsledky...

Potřebujeme v relativně krátkém čase otestovat více variant videí a najít taková, na která vaši zákazníci reagují nejlépe a hlavně - výkonnostně fungují.

Proto jsme se rozhodli vytvořit vlastní tým, který videa vytvoří rychle tak, jak potřebujeme do reklam. Máme spoustu zkušeností, z dat víme co v reklamách funguje a vaše videa vytvoříme za takovou cenu, na kterou dosáhnou i menší e-shopy.

Naše tvorba

Cena za 1 videoOd 4000 Kč
Kvalita zpracováníiPhone,
4K
Zkušenosti s reklamou✅ Ano
ZaměřeníProdej na FB / IG
StřihyDynamické
Ateliér a studiové vybaveníAno
Možnost nafocení produktů✅ Ano, tak jak potřebujeme do reklam
Výsledek za 30 000 KčAž 8 různých videí s odlišným střihem (pro 4 vybrané produkty)
Šance na úspěchAž 8 variant k testování

Naše tvorba

Cena za 1 videoOd 4000 Kč
Kvalita zpracováníiPhone,
4K
Zkušenosti s reklamou✅ Ano
ZaměřeníProdej na FB / IG
StřihyDynamické
Ateliér a studiové vybaveníAno
Možnost nafocení produktů✅ Ano, tak jak potřebujeme do reklam
Výsledek za 30 000 KčAž 7 různých videí s odlišnou kreativou a střihem
Šance na úspěchAž 8 variant k testování

Profesionální produkce

Cena za 1 video50 000 Kč
Kvalita zpracováníProfi kamera, staging, scénáře, tým lidí
Zkušenosti s reklamou❌ Ne
ZaměřeníObecné video k využití na více platformách / brand
StřihyPomalejší / brandové
Ateliér a studiové vybaveníAno
Možnost nafocení produktů❌ Ne, nebo brandovky
Výsledek za 50 000 Kč1 profi video
Šance na úspěch1 pokus

Nafocení produktů během natáčení

Vaše produkty vystajlujeme tak, aby na videích vypadaly skvěle 😍 V některých případech dokonce zapojíme modely a pronajmeme ateliér. Pojďme z toho pro reklamy efektivně vytěžit co nejvíc ➡️ Produkty vám za výhodnou cenu nafotíme, přesně tak jak potřebujeme do statickým reklam.

DOPORUČUJEME

   Nafocení produktů při natáčení

Vaše produkty vystajlujeme tak, aby na videích vypadaly skvěle 😍 V některých případech dokonce zapojíme modely a pronajmeme ateliér. Pojďme z toho pro reklamy efektivně vytěžit co nejvíc ➡️ Produkty vám za výhodnou cenu nafotíme, přesně tak jak potřebujeme do statickým reklam.

Pojďme vaše produkty během natáčení rovnou i nafotit. Za zvýhodněnou cenu vám pořídíme fotografie, které můžete využít při propagaci nebo na sociálních sítích.

Nafocení produktů během natáčení

DOPORUČUJEME

Vaše produkty vystajlujeme tak, aby na videích vypadaly skvěle 😍 Pojďme z toho pro reklamy ale efektivně vytěžit ještě víc. Produkty vám za zlomkovou cenu nafotíme, přesně tak jak potřebujeme do statickým reklam.

Výhody FB kampaní a Reels pod jednou střechou

  • ✅ Víme co funguje! Máme spoustu dat z kampaní napříč trhem.
  • Rychle vytvoříme videa dle našich zkušeností, aby měla co největší potenciál v reklamě zafungovat.
  • Máme techniku i pronajaté ateliéry. Po domluvě nafotíme produktové fotky, tak jak potřebujeme do reklam. 
  • Nemusíte se o nic starat. Pošlete produkty a tvůrci ve spolupráci s FB specialistou už vše zrealizují.
  • Videa lze "recyklovat". Stačí malé úpravy, výsledkem pak může být komplet nové video do reklam.
  • Abychom měli top podklady do reklam, nastavili jsme cenu tak, aby si videa mohly dovolit i menší e-shopy.
  • A reálná zkušenost... Dobré video funguje klidně i několik měsíců 🚀 Náklady na tvorbu se tak vrátí tolikrát, že to sami nespočítáme.

Dlouhodobá spolupráce

Preferujeme dlouhodobou spolupráci, kde se z dat kampaní dokážeme učit a videa tak pro váš projekt a výsledky neustále zlepšovat. Pravidelný přísun videí zajistí stálý přísun kvalitních podkladů, které nám pomohou udržet stabilní výkon.

V rámci balíčku dlouhodobé spolupráce jsme schopni produkty i nafotit, tak jak potřebujeme do reklam.

Nejčastější dotazy / FAQs

Co od vás budeme potřebovat?

Abychom se mohli pustit do práce, potřebujeme od vás jediné: zabalit a poslat balíček s produkty, které máme zpracovat. Tento krok vždy koordinujete se svým specialistou. Dále už vše vyřídíme za Vás a nemusíte se o nic starat.

Dokážete zajistit modely / modelky?

Ano, natáčíme i videa, kde jdou vidět tváře a celé postavy. Je ale potřeba počítat s tím, že takovéto video bude o trochu dražší než klasické produktové, kde jdou vidět jen ruce.

Kdo vymyslí scénář videí?

Základní body scénáře zpravidla vymýšlí FB specialista, který zná váš rekl. účet a produkty jako své boty, ve spolupráci s Tvůrci. Pokud máte ale konkrétní zadání, lze video vytvořit i podle něj.

Kdy uvidím první videa?

O aktuálních kapacitách a termínu dodání vás bude vždy předem informovat sám specialista.
Před nasazením videí do reklam vám vždy posíláme náhledy ke schválení.

V jaké formátu videa dostanu?

Videa odevzdáváme vždy ve formátu 9:16 s ochrannými zónami pro použití na Facebooku i Instagramu. Obdržíte jak videa s textem, kde obvykle komunikujeme benefity produktu nebo informace o chystané akci, tak i bez textu. Ty můžete použít třeba na sociální sítě, e-shop nebo do kampaní v budoucnu – přidáme pouze jiný text, např. s vánoční tematikou.

Kde najdu finální verze videí?

Videa vám rádi nahrajeme na váš firemní disk, nebo je uložíme na náš Dropbox, odkud si je budete moci snadno stáhnout.

Co od vás budeme potřebovat

Abychom se mohli pustit do práce, potřebujeme od vás jediné: zabalit a poslat balíček s produkty, které máme zpracovat. Tento krok vždy koordinujete se svým specialistou. Dále už vše vyřídíme za Vás a nemusíte se o nic starat.

Základní body scénáře videí zpravidla načrtneme my, nicméně pokud máte konkrétní zadání, lze video vytvořit i podle něj. Následně posíláme finální náhledy a po schválení nasazuje specialista do reklam.

Kvalita

Řada lidí má zkreslenou představu o kvalitě videí. Představují si filmařské štáby, nákladná studia a profesionální herce. Na sociálních sítích však mají často nejlepší výsledky autentická „amatérská“ videa, která poodhalí zákulisí firmy, reálně představí produkt či službu, pobaví nebo edukují. Čím méně video vypadá jako reklama, tím lepší výsledky zpravidla má. Ale i tak je zapotřebí se řídit několika zásadami, aby bylo úspěšné.

  • Klíčové jsou první vteřiny videa, které si musí získat pozornost uživatele. 
  • Začátek by měl obsahovat produkt, popřípadě jeho největší přednost, kterou v dalších sekundách lze postupně rozvést. 
  • Až na specifické formáty (recenze, rozhovory, návody) je ideální délka videa 15–30 sekund. 

Množství

Reklamní video je spotřební věc, která velice rychle podléhá u lidí reklamní únavě a je třeba ji neustále v čase měnit. Množství kreativy, která se každý den objevuje na sociálních sítích, je obrovské a každý bojuje o co největší pozornost publika. Proto je pro nás velice důležité najít rovnováhu mezi výše zmíněnou kvalitou a kvantitou, kterou k efektivní správě reklam potřebujeme. 

Nabízíme také možnost dlouhodobé spolupráce s měsíčním budgetem a garantovaným počtem videí. Opět platí, že vše vyřídíme za Vás a nemusíte se o nic starat. Pouze nám po poradě se specialistou zasíláte produkty, které chcete zpracovat.

Již od 25 000 Kč/měsíc až 6 videí.

Pro finální cenu a aktuální kapacity se prosím informujte u svého specialisty.