Vyhodnocování a optimalizace propagace na Facebooku

  • /
  • Eshop
  • /
  • Vyhodnocování a optimalizace propagace na Facebooku
1 490 Kč1 231,41 Kč bez DPH
  • Velmi otevřeně se s vámi podělím o své zkušenosti, tajné tipy a osobní postřehy, které denně používám při realizaci kampaní pro své klienty jako je Brašnářství Tlustý, Olympus, Móda Prostějov nebo Vasky.

    🏆 Nejlépe hodnocená část kurzu
    9,8/10 ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

    Tušila jsem, že webinář bude dobrý, ale je to ještě lepší, než jsem čekala! :) Jsem ráda, že je to opravdu plný konkrétních postupů a tipů a vyvarováváš se nějakých obecných rad.
    Monika Z. ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

    "100 % respondentů uvedlo, že byl kurz lepší, než ostatní podobné kurzy, které na trhu absolvovali."

    Poznáváte to? A myslíte si, že Facebook si navyšuje čísla a lže?

    Pak tento kurz potřebujete jako sůl!

    Rozklíčujeme vyhodnocování a dopad facebookové reklamy na váš byznys a řekneme si, proč Facebook nelže. Respektive jak správně číst jeho data. Posvítíme si také na propojení reklam s Google Analytics a k čemu je to dobré.

    V další části si posvítíme na optimalizaci a přesouvání rozpočtů dle správných metrik. Právě zde se můžou dít zázraky. S čím vyššími rozpočty pracujete, tím vyšší efekt zde můžete dosáhnout. 

    Jako bonus vás pak nechám nakouknout do svých průběžných reportingů, které se stávají nepostradatelnou součástí pro efektivní optimalizaci a přehled výkonnosti. Prozradím, že se jedná o práci s nástroji Supermetrics a Data studio. 

    Délka kurzu: 

    90 minut + 20 minut záznam dotazů

    Osnova kurzu:

    • úvod do atribuce
    • jak správně vyhodnotit data Facebooku
      • porovnání Google Analytics vs. Facebook 
      • jak se vyznat v oknech přiřazení
      • efekt reklamy na Facebooku i na další zdroje
    • možnost využití FB Analytics a FB Atribution
      • práce s přiřazením založeným na datech
      • jak zjistit údaje o vašich zákaznícich
    • možnosti reportingu 
      • jak vypadají mé reportingy? 
      • jak na automatizované reporty
      • práce s průběžným a celkovým reportingem
    • princip optimalizace
      • jak pracovat s rozpočty, abychom z investice získali maximum
      • jak nepřeplácet remarketing
      • na jaké faktory si dát při optimalizaci pozor? 
      • jak na škálování rozpočtů
      • série tipů z praxe (!!)
    • propojení propagace s Google Analytics
      • jak na to a proč je to dobré?

     Je kurz vhodný i pro vás? 

    ▶︎ Přehrajte si ukázku konkrétních tipů, na které se můžete v kurzu těšit. 

    Pro koho je kurz vhodný?

    Jednotlivé webináře jsou vhodné pro každého, kdo už si s propagací na Facebooku někdy hrál.
    Spoustu inspirace si určitě odnesou i ti zkušenější z vás.

    ZDARMA

    ke každému webináři

    Přístup do členské facebookové skupiny pro účastníky on-line kurzů. Navzájem si zde pomáháme a sdílíme své zkušenosti.

    Přístup k živým Q&A v členské skupině, kde s vámi proberu vaši aktuální situaci a odpovím vám na jakýkoliv dotaz.

    Kdo vám bude prezentovat?

    Petr Handlíř

    Posledních 5 let Facebook školím, sleduji trendy a neustále testuji originální způsoby propagace. Dnes se o Facebook kampaně starám firmám jako Brašnářství Tlustý, Olympus, Ketomix nebo Vasky. Všechno, co jsem se díky tomu naučil, vám teď na webinářích rád předám.

    Více o mně

    Mými reklamními účty proteklo přes:

    0
    Inzerci na facebooku jsme si dlouho spravovali sami, ale s Petrem je to jiná liga. Díky jeho zkušenostem se nám podařilo výrazně zvednout efektivitu kampaní. Člověk nemůže dělat vše sám a co stačilo před pár lety, dnes již nestačí. Ve Facebook marketingu je třeba zkušeností a znalostí, a na to je třeba najít dobrého specialistu. Na Petra je spolehnutí, jeho strategie a postupy nám fungují a pomáhají nám vydělávat peníze.
    Ivan PetrůvMajitel Brašnářství Tlustý
    Díky spolupráci s Petrem jsme si ve Vaskách jistí, že peníze do Facebooku investujeme efektivně a zodpovědně. Cením si Petrovy svědomitosti a iniciativy, kterou do naší spolupráce vkládá. Setkal jsem se s mnohými výkonnostními marketéry, ale s klidným srdcem můžu říci, že je to právě Petr, kdo přichází s novými nápady, hbitě dokáže vyhodnotit vyvstalé situace a především dokáže dodat skvělé výsledky. Petra beru jako jeden ze stěžejních pilířů, který nám pomáhá růst.
    Václav StaněkZakladatel vasky.cz

    Neriskujete.

    Jsem přesvědčený, že webináře pro vás budou opravdovým přínosem. Pokud to necítíte stejně, napište mi do 24 hodin po zakoupení kurzu a já vám vrátím peníze.

    Tvořte reklamy na Facebooku jako profesionál.