Google Ads & Sklik & Zbožáky a FB reklama

Výkonnostní reklamy pod jednou střechou

„Z Facebooku dolujeme maximum. A občas zjistíme, že další kanály klient nedělá vůbec, neřeší jejich efektivitu nebo o distribuci a milionových rozpočtech rozhoduje sám. Často bez větších zkušeností, na základě pocitu či toho, co někde slyšel. 

Je to ohromné marnění potenciálu a peněz. Proto jsem se rozhodl najít ty nejlepší lidi na PPC kampaně a mít tak jistotu, že i tady bude ziskově investovaná každá koruna.“

V dnešní době toho doměříme čím dál méně. Kanály se navzájem doplňují. Efektivní správa, kdy se kromě hlídání ziskovosti řeší i rozdělování rozpočtů mezi platformami, pak může znamenat nejen úsporu na rozpočtech, ale i maximalizaci tržeb v aktuálním období napříč kanály. V reálném čase.

Propojení facebookové a PPC reklamy už využíváme u klientů jako Elis design, Čokoládovna Janek a desítek dalších.

 

 

 

S Davidem a Vítem se nám moc dobře spolupracuje a komunikuje. Rozumí našemu oboru a nebojí se říct svůj názor. Jsou kreativní, neustále hledají prostor pro zlepšení, hlídají reklamy každý den. Pracovní tempo je vražedně rychlé! 🙂 Za jejich práci mluví perfektní výsledky v přehledných reportech, které nám poskytují na denní bázi. Víme, že se na kluky můžeme spolehnout a to je pro nás velmi důležité.

Pavla Malachová, bepink.cz

 

Po tříměsíční spolupráci můžu říct, že meziroční nárůsty obratu předčily očekávání – a ta jsem neměla nijak nízká vzhledem k prezentaci a referencím, na základě nichž jsem se ke spolupráci s týmem Petra Handlíře rozhodla.

Helena Hůrková, vecicky.cz

S Davidem a Vítem se nám moc dobře spolupracuje a komunikuje. Rozumí našemu oboru a nebojí se říct svůj názor. Jsou kreativní, neustále hledají prostor pro zlepšení, hlídají reklamy každý den. Pracovní tempo je vražedně rychlé! 🙂 Za jejich práci mluví perfektní výsledky v přehledných reportech, které nám poskytují na denní bázi. Víme, že se na kluky můžeme spolehnout a to je pro nás velmi důležité.

Pavla Malachová, bepink.cz

Po tříměsíční spolupráci můžu říct, že meziroční nárůsty obratu předčily očekávání – a ta jsem neměla nijak nízká vzhledem k prezentaci a referencím, na základě nichž jsem se ke spolupráci s týmem Petra Handlíře rozhodla.

Helena Hůrková, vecicky.cz

Proč se vyplatí mít na kampaně jeden tým?

Efektivní distribuce rozpočtů v reálném čase 📊

  • Známe celý kontext. Dokážeme tak vyhodnotit, které kampaně a kanál přináší skutečný byznys a kde se jen započítávají konverze.
  • Dat je čím dál méně. O to důležitější je číst mezi řádky a efektivně si předávat informace. V reálném čase. Ne až na konci měsíce, kdy dostanete reporty.

Jeden reporting pro celý byznys 🚀

  • Nelamte si hlavu s cíli pro jednotlivé kanály odděleně. Společně si stanovíme cílovou ziskovost na úrovni celého byznysu a o doručení maximálních výsledků už se postaráme my.
  • Zároveň budete mít vše pod kontrolou na denní bázi. V komplexním reportingu v Looker Studiu můžete sledovat vývoj investic a dosažených výsledků v reálném čase.

Efektivní a rychlá komunikace 💬

  • Předávat stejné informace X lidem je pořádný žrout času. Vyměníme to za jeden komunikační nástroj a okamžité předávání informací všem specialistům.
  • O distribuci rozpočtů a zpětné vazbě, co funguje a nefunguje, se dozvíte hned.
  • Dáváme důraz na společný brainstorming nad tím, co lze zlepšit a otestovat.

Za kvalitu ručíme 🏅

  • Zakládáme si na špičkových službách v oblasti facebookové reklamy. Správu PPC jsme postavili na stejných principech.
  • V týmu máme top experty z oboru, kteří mají zkušenosti s milionovými rozpočty.
  • Proaktivita a strategické přemýšlení nad byznysem jako celkem už bude jen třešnička na dortu.

Naše správa

Optimalizace rozpočtů mezi kanály✅ Denně
Kontext ke kampanímMaximální
ZměnyRozhodování na základě celkového výkonu
FB - Google - Sklik
VýsledekDlouhodobá udržitelnost a růst

Klient nebo další subjekt

Optimalizace rozpočtů mezi kanály❌ Měsíčně
Kontext ke kampanímOdhad
ZměnyPocitově či dle jedné systémové hodnoty PNO
VýsledekPokus-omyl či rozhodnutí na základě jedné metriky

Obrat z 0 na 1 mil. Kč měsíčně za první 2 měsíce

Ještě doplníme.... Google Ads se jako marketingový kanál stal dlouhodobě udržitelným zdrojem obratu.Ještě doplníme.... Google Ads se jako marketingový kanál stal dlouhodobě udržitelným zdrojem obratu.Ještě doplníme.... Google Ads se jako marketingový kanál stal dlouhodobě ...

 

Jak jsme během 2 měsíců díky Google Ads pomohli Módě Prostějov zvednout obrat e-shopu o 10 %. (tady to ale pak evokuje v souvislosti s tím 1 milionem, kolik měsíčně dělají obrat

Česká firma navazující na prostějovskou oděvní tradici. Kvalitní a nadčasové oblečení s 19 prodejnami po celé ČR.

U Módy Prostějov jsme s PPC kampaněmi začínali od úplné 0. 💪🏻 Obrat e-shopu se už za první 2 měsíce podařilo zvednout o 10 %. 

Titulek 

V1: Obrat z 0 na 1 mil. Kč měsíčně

V2: Skrytý potenciál Google Ads

V3: Jak jsme díky Google Ads objevili nevyužitý potenciál

V4: Obrat z 0 na 10 % podílu celkového obratu

V5: 10% růst obratu e-shopu s Google Ads

V6: 10% růst obratu e-shopu za 2 měsíce

Headline 

V1: Jak jsme pomohli Módě Prostějov raketově vyrůst z 0 na 1 milion Kč měsíčně za 2 měsíce.

V2: Jak jsme pomohli Módě Prostějov vyrůst o 10% na obratu e-shopu za 2 měsíce díky Google Ads.

Co díky propojení PPC & FB získáte

  • Efektivní správa, přelévání rozpočtů dle výkonu a maximalizace ziskovosti.
  • Každodenní optimalizace a hlídání rozpočtů – jak jste zvyklí u FB kampaní.
  • Každodenní komunikace mezi PPC a FB specialistou.
  • Jedny podklady, komunikace v jediném nástroji a společné telefony.
  • Reporting celkové ziskovosti a jednotlivých kanálů v přehledném Looker Studiu.
  • Proaktivní tým se zkušenostmi s milionovými rozpočty.
  • PPC a FB kampaně pod jednou střechou, za lepší cenu.

Case study: Móda Prostějov

Obrat z 0 na 1 mil. Kč měsíčně

Jak jsme díky Google Ads objevili nevyužitý potenciál
Obrat z 0 na 10 % podílu celkového obratu

10% růst obratu e-shopu s Google Ads

10% růst obratu e-shopu za 2 měsíce

 

Tohle je Móda Prostějov

Jsme česká firma navazující na prostějovskou oděvní tradici. Šijeme kvalitní a nadčasové oblečení ve kterém se naši zákazníci cítí skvěle.

Máme 19 prodejen po celé ČR.

Jak jsme díky Google Ads objevili nevyužitý potenciál
Obrat z 0 na 10 % podílu celkového obratu

10% růst obratu e-shopu s Google Ads

10% růst obratu e-shopu za 2 měsíce

 

Tohle je Móda Prostějov

Jsme česká firma navazující na prostějovskou oděvní tradici. Šijeme kvalitní a nadčasové oblečení ve kterém se naši zákazníci cítí skvěle.

Máme 19 prodejen po celé ČR.

Láká vás to?

Aktuální kapacity nám bohužel nedovolí spravovat PPC kampaně všem klientům. Pokud máte zájem, kontaktujte prosím svého specialistu. Provedeme úvodní analýzu a vyhodnotíme, zda jsme schopni dodat právě vaší značce vše, co slibujeme výše.

Abychom z kampaní dostali ty nejlepší výsledky...

Potřebujeme v relativně krátkém čase otestovat více variant videí a najít taková, na která vaši zákazníci reagují nejlépe a hlavně - výkonnostně fungují.

Proto jsme se rozhodli vytvořit vlastní tým, který videa vytvoří rychle tak, jak potřebujeme do reklam. Máme spoustu zkušeností, z dat víme co v reklamách funguje a vaše videa vytvoříme za takovou cenu, na kterou dosáhnou i menší e-shopy.

Výhody propojení PPC & Faceboku

Nejčastější dotazy / FAQs

Co od vás budeme potřebovat?

Abychom se mohli pustit do práce, potřebujeme od vás jediné: zabalit a poslat balíček s produkty, které máme zpracovat. Tento krok vždy koordinujete se svým specialistou. Dále už vše vyřídíme za Vás a nemusíte se o nic starat.

Dokážete zajistit modely / modelky?

Ano, natáčíme i videa, kde jdou vidět tváře a celé postavy. Je ale potřeba počítat s tím, že takovéto video bude o trochu dražší než klasické produktové, kde jdou vidět jen ruce.

Kdo vymyslí scénář videí?

Základní body scénáře zpravidla vymýšlí FB specialista, který zná váš rekl. účet a produkty jako své boty, ve spolupráci s Tvůrci. Pokud máte ale konkrétní zadání, lze video vytvořit i podle něj.

Kdy uvidím první videa?

O aktuálních kapacitách a termínu dodání vás bude vždy předem informovat sám specialista.
Před nasazením videí do reklam vám vždy posíláme náhledy ke schválení.

Case study: vecicky.cz

Jak jsme pomohli LittleThings zvýšit obrat o 50 % za 2 měsíce

Littlethings - https://www.vecicky.cz/

Titulek: Nárůst obratu o 50 % za 2 měsíce.

A caseka viz: https://docs.google.com/document/d/13LuJZwPdEcX4xC_RlD2mVa5ZrsJsVDB664B3NPE8v4M/edit

 

 

Každý ze specialistů je odborníkem na svou oblast, přitom spolu však komunikují a ve vzájemné koordinaci upravují kampaně, aby byly prodejní kanály co nejefektivněji využité.

Skvělé jsou společné schůzky, na kterých jen předám informace o tom, co se u nás bude dít, a potom už se mohu spolehnout na to, že kampaně budou nastavené a optimalizované napříč oběma systémy. Následné reporty také zohledňují výkonnost PPC i FB a pro mě jsou tedy jednodušší a snáze vyhodnotitelné.

 

S Davidem a Vítem se nám moc dobře spolupracuje a komunikuje. Rozumí našemu oboru a nebojí se říct svůj názor. Jsou kreativní, neustále hledají prostor pro zlepšení, hlídají reklamy každý den. Pracovní tempo je vražedně rychlé! 🙂 Za jejich práci mluví perfektní výsledky v přehledných reportech, které nám poskytují na denní bázi. Víme, že se na kluky můžeme spolehnout a to je pro nás velmi důležité.

 

Po tříměsíční spolupráci můžu říct, že meziroční nárůsty obratu předčily očekávání – a ta jsem neměla nijak nízká vzhledem k prezentaci a referencím, na základě nichž jsem se ke spolupráci s týmem Petra Handlíře rozhodla.