Děkuji za váš zájem
Vaši e-mailovou adresu jsme si zapsali na čekací listinu a jakmile to bude aktuální, ozveme se vám.
Než se uvidíme, tak se inspirujte zdarma!
Jednotlivé části školení / kurzu
✔️ Základní pilíře úspěchu reklamy na Facebooku z pohledu byznysu i technického nastavení
Probereme, jaké projekty mají potenciál uspět a bez čeho reklamy nemůžou nikdy dobře fungovat. Mrkneme na technické nastavení účtu, zabezpečení, XML feedy a ukážeme si, jak zkontrolovat měření pixelu a CAPI. Žádné obecné řeči, pořádně prakticky!
✔️ Nastavení facebookové reklamy v roce 2023
Vezmeme to od reklamních účelů přes formáty reklam, nastavení cílení a remarketingu až po samotnou strukturu kampaní „dobrého“ účtu. Nebudeme vás učit, jak se reklamy klikají. Do hloubky probereme to, jak s kampaněmi pracovat podle našeho ověřeného know-how.
✔️ Byznysová strategie profitabilního účtu
Zjistíte, jak přemýšlet nad produktem a vytvořit na Facebooku neodolatelnou nabídku, která bude dlouhodobě udržitelná.
✔️ Kreativa a testování: tvorba ziskové reklamy
Konkrétní tipy a návod, jak vytvořit a testovat kreativu, která v reklamách funguje a prodává – ať už se jedná o videa, bannery či katalogovou reklamu.
✔️ Jak na maximum vytěžit akce
Nemusí to vždy být jen nudná sleva! Probereme typy akcí a techniky propagace, které našim klientům vidělaly/ávají miliony. Nezapomene ani na to, jak by měl být akci přizpůsobený design landing page/webu.
✔️ Alchymie vyhodnocování reklamy na Facebooku
Nebuďte zbytečně ziskoví! 😅 Projdeme si atribuční okna, podle kterých Facebook reklamy vyhodnocuje. Mrkneme i na návod, jak na základě aktuálních cílů spočítat, kolik můžete do reklamy investovat.
✔️ Optimalizace a škálování kampaní
Vysvětlíme si, jak často zasahovat do reklam, jaké metriky sledovat a podle čeho se rozhodovat. Ukážeme vám, jak s reklamami pracujeme v závislosti na sezóně, víkendech či dalších zásadních vlivech v menším účtu i u těch nejvyšších rozpočtů.
✔️ Práce se značkou a brandové reklamy
U výkonu nekončíme. Projdeme si, jak nastavujeme a vyhodnocujeme reklamy, které mají za cíl představit vaši značku.
✔️ Reklamní účet malého, středního a velkého e-shopu v praxi
Ukážeme vám, jak postavit strategii účtu a rozpočty a dostat z kampaní vše, co se dá – ať už jste startup nebo velká, známá značka.
✔️ Konzultace a prostor na individuální dotazy
Čas, kdy budeme řešit vaše otázky. Můžeme zabrousit do byznysové strategie, kreativy nebo se podívat na samotné nastavení kampaní.
1. BLOK
Možnosti reklamy
na Facebooku
Zobrazit osnovu bloku
- 🔥 Jak pracovat s (různými) reklamnímy učely které FB nabízí
- Top reklamní formáty v roce 2023
- 🔥 Jak postavit efektivní strukturu kampaní, která přinese top výsledky, ač už jste malý eshop či brand s vysokými rozpočty
- 🔥 Cílení reklam, které funguje a změny v roce 2023 / nejnovější změny
- 🔥 Remarketing od A do Z: Jak efektivně vytěžit vaše publika na maximum
- 🔥 Typy kampaní a jejich reálné využití/využívání v dnešní době
- 🔥 Technické nastavení účtu bez kterého se dnes neobejdete
- 🔥 Tipy jak pracovat s XML feedem a katalogovými reklamami
- 🔥 Struktura akčních kampaní Testování reklam: co má smysl a co už ne
- 🔥 Advantage+ kampaně: tipy jak z nabušených algorytmů dostat maximum
3. BLOK - 🔥 TOP KNOW-HOW
Kreativa: tvorba
ziskové reklamy
Zobrazit osnovu bloku
- 🔥 Jak pracovat s (různými) reklamnímy učely které FB nabízí
- Top reklamní formáty v roce 2023
- 🔥 Jak postavit efektivní strukturu kampaní, která přinese top výsledky, ač už jste malý eshop či brand s vysokými rozpočty
- 🔥 Cílení reklam, které funguje a změny v roce 2023 / nejnovější změny
- 🔥 Remarketing od A do Z: Jak efektivně vytěžit vaše publika na maximum
- 🔥 Typy kampaní a jejich reálné využití/využívání v dnešní době
- 🔥 Technické nastavení účtu bez kterého se dnes neobejdete
- 🔥 Tipy jak pracovat s XML feedem a katalogovými reklamami
- 🔥 Struktura akčních kampaní Testování reklam: co má smysl a co už ne
- 🔥 Advantage+ kampaně: tipy jak z nabušených algorytmů dostat maximum
2. BLOK - 🔥 TOP KNOW-HOW
Byznys strategie
na Facebooku
Zobrazit osnovu bloku
- 🔥 Jak pracovat s (různými) reklamnímy učely které FB nabízí
- Top reklamní formáty v roce 2023
- 🔥 Jak postavit efektivní strukturu kampaní, která přinese top výsledky, ač už jste malý eshop či brand s vysokými rozpočty
- 🔥 Cílení reklam, které funguje a změny v roce 2023 / nejnovější změny
- 🔥 Remarketing od A do Z: Jak efektivně vytěžit vaše publika na maximum
- 🔥 Typy kampaní a jejich reálné využití/využívání v dnešní době
- 🔥 Technické nastavení účtu bez kterého se dnes neobejdete
- 🔥 Tipy jak pracovat s XML feedem a katalogovými reklamami
- 🔥 Struktura akčních kampaní Testování reklam: co má smysl a co už ne
- 🔥 Advantage+ kampaně: tipy jak z nabušených algorytmů dostat maximum
4. BLOK
Optimalizace a
vyhodnocování FB kampaní
Zobrazit osnovu bloku
- 🔥 Jak pracovat s (různými) reklamnímy učely které FB nabízí
- Top reklamní formáty v roce 2023
- 🔥 Jak postavit efektivní strukturu kampaní, která přinese top výsledky, ač už jste malý eshop či brand s vysokými rozpočty
- 🔥 Cílení reklam, které funguje a změny v roce 2023 / nejnovější změny
- 🔥 Remarketing od A do Z: Jak efektivně vytěžit vaše publika na maximum
- 🔥 Typy kampaní a jejich reálné využití/využívání v dnešní době
- 🔥 Technické nastavení účtu bez kterého se dnes neobejdete
- 🔥 Tipy jak pracovat s XML feedem a katalogovými reklamami
- 🔥 Struktura akčních kampaní Testování reklam: co má smysl a co už ne
- 🔥 Advantage+ kampaně: tipy jak z nabušených algorytmů dostat maximum
konsolidace temat Jednotlivé části školení / kurzu
✔️ Základní pilíře úspěchu reklamy na Facebooku z pohledu byznysu / byznysové strategie
Probereme, jaké projekty mají potenciál uspět a bez čeho reklamy nemůžou nikdy dobře fungovat. Zjistíte, jak přemýšlet nad produktem a vytvořit na Facebooku neodolatelnou nabídku, která bude dlouhodobě udržitelná. Žádné obecné řeči, pořádně prakticky!
✔️ Facebookové reklamy v roce 2023 a zisková kreativa
Vezmeme to od reklamních účelů přes formáty reklam, nastavení cílení a remarketingu až po samotnou strukturu kampaní „dobrého“ účtu. Nebudeme vás učit, jak se reklamy klikají. Do hloubky probereme to, jak s kampaněmi pracovat podle našeho ověřeného know-how. Tady zmínit i tu technickou část z ranního bloku Mrkneme na technické nastavení účtu, zabezpečení, XML feedy a ukážeme si, jak zkontrolovat měření pixelu a CAPI. Konkrétní tipy a návod, jak vytvořit a testovat kreativu, která v reklamách funguje a prodává – ať už se jedná o videa, bannery či katalogovou reklamu.
✔️ Optimalizace a alchymie vyhodnocování reklamy
Vysvětlíme si, jak často zasahovat do reklam, jaké metriky sledovat a podle čeho se rozhodovat. Ukážeme vám, jak s reklamami pracujeme v závislosti na sezóně, víkendech či dalších zásadních vlivech v menším účtu i u těch nejvyšších rozpočtů. Nebuďte zbytečně ziskoví! 😅 Projdeme si atribuční okna, podle kterých Facebook reklamy vyhodnocuje. Mrkneme i na návod, jak na základě aktuálních cílů spočítat, kolik můžete do reklamy investovat.
✔️ Jak vytěžit akce & škálování kampaní
Nemusí to vždy být jen nudná sleva! Probereme typy akcí a techniky propagace, které našim klientům vidělaly/ávají miliony. Nezapomene ani na to, jak by měl být akci přizpůsobený design landing page/webu.
✔️ Reklamní účet malého, středního a velkého e-shopu v praxi a práce se značkou
Ukážeme vám, jak postavit strategii účtu a rozpočty a dostat z kampaní vše, co se dá – ať už jste startup nebo velká, známá značka. U výkonu nekončíme. Projdeme si, jak nastavujeme a vyhodnocujeme reklamy, které mají za cíl představit vaši značku.
✔️ Konzultace a prostor na individuální dotazy
Čas, kdy budeme řešit vaše otázky. Můžeme zabrousit do byznysové strategie, kreativy nebo se podívat na samotné nastavení kampaní.