Online kurz:

To nejlepší z reklamy na Facebooku a Instagramu

Vše, co potřebujete znát, abyste prodávali.

Vše, co potřebujete znát, abyste prodávali, se zaměřením na e-shopy.

9hodinový záznam našeho nejlepšího know-how

Přístup k 9hodinovému záznamu našeho nejlepšího know-how po dobu 6 měsíců

Naučíme vás to nejlepší, co umíme a denně používáme při realizaci kampaní pro klienty jako Vasky, Angry Beards, Grizly, WOOX nebo Čokoládovna Janek.

0
jsme za posledních 12 měsíců proinvestovali v reklamách na Facebooku

Ročně spravujeme rozpočty ve stovkách milionů korun, viděli jsme stovky byznysů a víme, co opravdu funguje.

V několika hodinách vás tedy zahrneme spoustou inspirace, ukážeme nové techniky, konkrétní tipypříklady z praxe.

Co se v kurzu dozvíte:

Možnosti reklamy na Facebooku

Cílem je znát veškeré možnosti reklamy na Facebooku a umět je ve správnou chvíli efektivně využít.

Zobrazit osnovu bloku

  • Práce s reklamními účely
    • Kdy jaký zvolit?
    • Pokročilá práce s optimalizací na konverze
  • Efektivní práce s cílením
    • Má dnes ještě smysl řešit cílení?
    • Kdy volit cílení na zájem a kdy široká publika?
    • Kdy a jak efektivně pracovat s podobnými publiky?
    • Jak využít vaše vlastní publika na maximum?
  • Reklamní formáty
    • Co dnes funguje?
    • Jaký formát, kdy zvolit?
  • Generované reklamy
    • Jak je vytěžit na maximum?
    • Jak je testovat?
    • Pokročilé vychytávky
  • Automatizované Advantage+ kampaně
    • Jak maximalizovat jejich potenciál?
    • Na co si dát pozor?
  • Práce se strukturou kampaní
    • Jak s ní efektivně pracovat?
    • Jak dělit rozpočty
    • Jak efektivně testovat?
  • Technické nastavení účtu
    • Máte vše nastaveno správně?
    • Jak správně sdílet přístupy?
    • Zabezpečení

🔥 Byznys strategie na Facebooku

Produkt, nabídkacit pro byznys. Základní pilíře úspěšné reklamy na Facebooku. Jak s nimi efektivně pracovat? 

Zobrazit osnovu bloku

  • Jaké vybrat do reklamy produkty?
  • Jak efektivně pracovat s nabídkou?
    • Jak vypadá dobře připravená akce?
    • Jaké jsou typy akcí?
    • Hromada inspirace a ukázek
  • Jak se odlišit od vaší konkurence?
  • Pokročilá práce s remarketingem
    • Jak vytěžit vaši návštěvnost na maximum?
    • Jak vytěžit vaše zákazníky na maximum?
    • tipy k práci s dynamickým remarketingem
  • Jak efektivně prezentovat produkty a akce u vás na webu?
  • Jak korigovat výkon kampaní v průběhu roku?
    • Jak vytěžit Vánoce na maximum?
    • Jak zvládnout slabší léto?

🔥 Kreativa: tvorba ziskové reklamy

Jaké jsou principy hezké ziskové reklamy? Blok nabitý spoustou inspirace, vychytávek a reálných ukázek z praxe

Zobrazit osnovu bloku

  • Jaké jsou klíčové pilíře tvorby ziskové reklamy?
    • Potenciál vaše výsledky zlepšit i o stovky procent (!)
    • Jak tvořit reklamu na akvizici nových zákazníků?
    • Jak tvořit reklamu do remarketingu
  • Jaké reklamní formáty dnes fungují?
    • Výsledky našich testů
  • Jak efektivně pracovat s generovanou reklamou?
    • Práce se štítky?
    • Jak je efektivně testovat?
    • Jak je dlouhodobě rozvíjet?
  • Jak vytvářet produktová reels videa
    • Klíčová součást reklamy v roce 2023
    • Malé rozdíly ve zpracování, dělají obrovský rozdíl ve výsledích
    • Na co si dát při tvorbě pozor?
    • Jaké jsou možnosti zpracování?
  • Jak efektivně tvořit akční kreativy, které prodávají?
    • Na co si dát pozor?
    • Jak pracovat s termíny akcí?
  • Jak efektivně testovat vaše reklamy?
    • Co dává a nedává smysl dnes testovat?
  • Spoustu ukázek a inspirace úspěšných reklam

Optimalizace a vyhodnocování FB kampaní

Jak z vašich investic dostat skutečně maximum? Jaký mají kampaně reálný dopad na vaše celkové obraty? 

Zobrazit osnovu bloku

  • Jak optimalizovat malé i velmi vysoké rozpočty?
    • Jak často dělat úpravy?
    • Jak často měnit kreativy?
    • Jaké metriky sledovat?
    • Jak na škálování rozpočtů?
    • Jak nepřeplácet remarketing
    • Jak číst mezi řádky?
    • Vliv sezóny, víkendů, počasí a dalších faktorů
    • Série tipů z praxe (!)
  • Jak si efektivně nastavit cílovou ziskovost a maximalizovat váš potenciál?
    • Nebuďte zbytečně ziskový:-)
  • Jak vyhodnotit reálný dopad FB kampaní na celkový byznys?
    • Google Analytics vs. Facebook
    • Jak se vyznat v oknech přiřazení
    • Efekt reklamy na Facebooku i na další kanály
    • Doměření kvality návštěvnosti v Google Analytics
  • Jaké jsou možnosti reportování výsledků?
    • Proč Facebook nafukuje čísla a jak si je zpřesnit?

⭐️ Bonusová část

Jak vytěžit vaše akce na maximum? Jak efektivně pracovat s vaší značkou? Prostě další top know-how o které nesmíte přijít! 

Zobrazit osnovu bloku

  • Jak vytěžit vaše akce na maximum?
    • Jak si je připravit?
    • Jak je optimalizovat v průběhu, abyste maximalizovali jejich potenciál?
    • Jak naplno vytěžit silný závěr
    • Jak si připravit reporting pro přesnější optimalizaci?
    • Jak na optimalizaci během dne?
  • Jak efektivně pracovat s vaší značkou?
    • Od jakých rozpočtů má smysl?
    • Jak pracovat s optimalizací a rozpočty, abyste nevyhodili peníze z okna
  • Ukázka efektivní struktury kampaní malého vs. velkého účtu
  • A další klíčová témata z praxe

💬 Bude i spoustu prostoru pro dotazy

💬 Včetně odpovědí na individuální dotazy

Připravili jsme pořádnou dávku know-how, ale určitě budete chtít probrat i vaše konkrétní situace. Počítáme s tím! Právě řešení těchto otázek vnímáme jako velkou přidanou hodnotu pro váš byznys a ziskové kampaně.

Kromě pořádné dávky know-how jsme si posvítili i na konkrétní dotazy účastníků. Právě řešení těchto otázek vnímáme jako velkou přidanou hodnotu pro váš byznys a ziskové kampaně.

V ceně kurzu získáte

Přístup do exkluzivní, členské FB skupiny

Možnost pokládat dotazy a konzultovat je s námi a komunitou 750+ účastníků našich kurzů.

Pozvánky na společné meet-upy a plánované mastermind skupiny.

Další webináře

Součástí kurzu je i záznam 2 webinářů se zaměřením na FB reklamy pro služby & bonusový webinář, kde odpovídáme na další dotazy.

Jaký je plán?

Online školení proběhne v úterý 19. 9. od 9h do 16h (od 12 do 13h pauza na oběd) přes aplikaci ZOOM. Záznam školení je v ceně a bude dostupný 2 měsíce po vysílání.

Jaký je plán?

Online školení proběhne v úterý 19. 9. od 9h do 16h (od 12 do 13h pauza na oběd) přes aplikaci ZOOM. Záznam školení je v ceně a bude dostupný 2 měsíce po vysílání.

Bude to vypadat zhruba takhle

▶︎ Přehrajte si ukázku konkrétních tipů, na které se můžete v kurzu těšit. 

19. září od 9 do 16 h | Online + záznam

Přihlaste se do 18. 9.

Plná cena platí od 1. 9. 2023

Online kurz: To nejlepší z reklamy na Facebooku

9hodinový záznam našeho nejlepšího know-how s přístupem na 6 měsíců

5 490 Kč

Prodej je z důvodu již proběhlého školení pozastaven. V případě zájmu o záznam nám na sebe zanechte vaši e-mailovou adresu a my se vám brzy ozveme.

5 990 Kč

Kurz zakoupilo již 0 účastníků

Pro koho je kurz vhodný

Kurz je ideální pro každého, kdo už někdy zkoušel s Facebook reklamou pracovat. Spoustu tipů a inspirace si odnesou i ti zkušenější z vás. V kurzu se zaměřujeme primárně na e-shopy, nicméně velkou porci know-how si odnesou i ti z vás, kteří řeší reklamy pro další oblasti.

Propagaci si zajišťujete sami, ale nejste si jistí, zda děláte maximum.

Reklamu vám řeší agentura/freelancer a nedokážete zhodnotit, jestli odvádí dobrou práci.

Klikání reklam na Facebooku je váš denní chleba a potřebujete nový impulz.

Žádná teorie, která není ničím podložená. Vše, co v kurzu uvidíte a uslyšíte, jsou reálné příklady z praxe z prostředí e-shopů.

Během několika hodin můžete mít know-how, které jsme my sami získávali roky. 

Kdo to celé povede?

Petr Handlíř

V 19 letech vybudoval e-shop s pánskou módou. Z vlastní kapsy do inzerce investoval statisíce měsíčně. A to podle něj hrálo důležitou roli v tom, jak dnes k byznysu přistupuje.

Reklamě na Facebooku se věnuje téměř 10 let a vede tým zkušených specialistů na reklamu na Facebooku. Nebojí se otevřeně sdílet know-how, snaží se na přinášet nový pohled na reklamu na Facebooku, originální přístup a techniky propagace. S týmem se stará o 100+ pečlivě vybraných klientů a vše, co se naučili, vám teď v kurzu předají.

Petr Handlíř

V 19 letech vybudoval e-shop s pánskou módou. Z vlastní kapsy do inzerce investoval statisíce měsíčně. A to podle něj hrálo důležitou roli v tom, jak dnes k byznysu přistupuje.

Reklamě na Facebooku se věnuje téměř 10 let a vede tým zkušených specialistů na reklamu na Facebooku. Nebojí se otevřeně sdílet know-how, snaží se na přinášet nový pohled na reklamu na Facebooku, originální přístup a techniky propagace. S týmem se stará o 100+ pečlivě vybraných klientů a vše, co se naučili, vám teď v kurzu předají.

Neškolíme poprvé. A odezvou se rádi pochlubíme!

Opravdu se dozvíte tipy profesionála a neodcházíte s nic neříkajícími frázemi a body, které doporučí každá nápověda. Hrozně se mi líbil celkový přístup, optimismus, styl (měla jsem pocit, jako by mě učil kamarád).
Hana D. ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️
Dostala jsem spoustu nápadů a inspirace k obsahu reklam, vychytávek a tipů ke zlepšení. Kurz se mi opravdu moc líbil. Pro menší e-shop (B2B i B2C), který se rozjíždí a kde se vše učíme sami, fakt super! Moc děkuji, za mě to splnilo účel! 😊
Anna K. ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️
Doopravdy úžasné školení, které poskytuje přehled do aktuálních trendů, tipů a doporučení týkajících se přístupu, strategie, nastavení a vzhledu reklamních příspěvků. Jednoznačně doporučuji každému marketingovému specialistovi i majiteli malého a středního podniku. 10/10!
Egor N. ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️
Velmi sa mi pacilo profesionalne spracovanie (kamera, nasvietenie, vizualita prezentacie), prijemni lektori s dobrym prejavom a vyjadrovanim a vela praktickych ukazok kreativ. Velky priestor na otazky a odpovede oproti inym marketingovym kurzom (a to bude este webinar a je aj fanpage). Velky palec hore a predcilo ocakavania. 👍
Matej V. ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️
Tušila jsem, že webinář bude dobrý, ale je to ještě lepší, než jsem čekala! 🤓 Jsem ráda, že je opravdu plný konkrétních postupů a tipů a vyvarovává se nějakých obecných rad.
Monika Z. ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️
Člověk díky webinářům získá celkový nadhled, jak nad reklamami přemýšlet a jak je nastavovat. Což je klíčové. Také jsem si konečně udělal jasno ve vyhodnocovacích metrikách.
Vít J. ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

19. září od 9 do 16 h | Online + záznam

Přihlaste se do 18. 9.

Plná cena platí od 1. 9. 2023

Online kurz: To nejlepší z reklamy na Facebooku

9hodinový záznam našeho nejlepšího know-how s přístupem na 6 měsíců

5 490 Kč

Prodej je z důvodu již proběhlého školení pozastaven. V případě zájmu o záznam nám na sebe zanechte vaši e-mailovou adresu a my se vám brzy ozveme.

5 990 Kč

Kurz zakoupilo již 0 účastníků

Online kurz: To nejlepší z reklamy na Facebooku

5 990 Kč

5 990 Kč

Kurz zakoupilo již 0 účastníků

Než se uvidíme v kurzu, tak se inspirujte zdarma!

Další naše know-how ZDARMA najdete na našem YouTube Blogu.

Jednotlivé části školení / kurzu

✔️ Základní pilíře úspěchu reklamy na Facebooku z pohledu byznysu i technického nastavení
Probereme, jaké projekty mají potenciál uspět a bez čeho reklamy nemůžou nikdy dobře fungovat. Mrkneme na technické nastavení účtu, zabezpečení, XML feedy a ukážeme si, jak zkontrolovat měření pixelu a CAPI. Žádné obecné řeči, pořádně prakticky!

✔️ Nastavení facebookové reklamy v roce 2023
Vezmeme to od reklamních účelů přes formáty reklam, nastavení cílení a remarketingu až po samotnou strukturu kampaní „dobrého“ účtu. Nebudeme vás učit, jak se reklamy klikají. Do hloubky probereme to, jak s kampaněmi pracovat podle našeho ověřeného know-how.

✔️ Byznysová strategie profitabilního účtu
Zjistíte, jak přemýšlet nad produktem a vytvořit na Facebooku neodolatelnou nabídku, která bude dlouhodobě udržitelná.

✔️ Kreativa a testování: tvorba ziskové reklamy
Konkrétní tipy a návod, jak vytvořit a testovat kreativu, která v reklamách funguje a prodává – ať už se jedná o videa, bannery či katalogovou reklamu.

✔️ Jak na maximum vytěžit akce
Nemusí to vždy být jen nudná sleva! Probereme typy akcí a techniky propagace, které našim klientům vidělaly/ávají miliony. Nezapomene ani na to, jak by měl být akci přizpůsobený design landing page/webu.

✔️ Alchymie vyhodnocování reklamy na Facebooku
Nebuďte zbytečně ziskoví! 😅 Projdeme si atribuční okna, podle kterých Facebook reklamy vyhodnocuje. Mrkneme i na návod, jak na základě aktuálních cílů spočítat, kolik můžete do reklamy investovat.

✔️ Optimalizace a škálování kampaní
Vysvětlíme si, jak často zasahovat do reklam, jaké metriky sledovat a podle čeho se rozhodovat. Ukážeme vám, jak s reklamami pracujeme v závislosti na sezóně, víkendech či dalších zásadních vlivech v menším účtu i u těch nejvyšších rozpočtů.

✔️ Práce se značkou a brandové reklamy
U výkonu nekončíme. Projdeme si, jak nastavujeme a vyhodnocujeme reklamy, které mají za cíl představit vaši značku. 

✔️ Reklamní účet malého, středního a velkého e-shopu v praxi
Ukážeme vám, jak postavit strategii účtu a rozpočty a dostat z kampaní vše, co se dá – ať už jste startup nebo velká, známá značka. 

✔️ Konzultace a prostor na individuální dotazy
Čas, kdy budeme řešit vaše otázky. Můžeme zabrousit do byznysové strategie, kreativy nebo se podívat na samotné nastavení kampaní. 

1. BLOK

Možnosti reklamy
na Facebooku

Zobrazit osnovu bloku

  1. 🔥 Jak pracovat s (různými) reklamnímy učely které FB nabízí
  2. Top reklamní formáty v roce 2023
  3. 🔥 Jak postavit efektivní strukturu kampaní, která přinese top výsledky, ač už jste malý eshop či brand s vysokými rozpočty
  4. 🔥 Cílení reklam, které funguje a změny v roce 2023 / nejnovější změny
  5. 🔥 Remarketing od A do Z: Jak efektivně vytěžit vaše publika na maximum
  6. 🔥 Typy kampaní a jejich reálné využití/využívání v dnešní době
  7. 🔥 Technické nastavení účtu bez kterého se dnes neobejdete
  8. 🔥 Tipy jak pracovat s XML feedem a katalogovými reklamami
  9. 🔥 Struktura akčních kampaní Testování reklam: co má smysl a co už ne
  10. 🔥 Advantage+ kampaně: tipy jak z nabušených algorytmů dostat maximum

3. BLOK - 🔥 TOP KNOW-HOW

Kreativa: tvorba
ziskové reklamy

Zobrazit osnovu bloku

  1. 🔥 Jak pracovat s (různými) reklamnímy učely které FB nabízí
  2. Top reklamní formáty v roce 2023
  3. 🔥 Jak postavit efektivní strukturu kampaní, která přinese top výsledky, ač už jste malý eshop či brand s vysokými rozpočty
  4. 🔥 Cílení reklam, které funguje a změny v roce 2023 / nejnovější změny
  5. 🔥 Remarketing od A do Z: Jak efektivně vytěžit vaše publika na maximum
  6. 🔥 Typy kampaní a jejich reálné využití/využívání v dnešní době
  7. 🔥 Technické nastavení účtu bez kterého se dnes neobejdete
  8. 🔥 Tipy jak pracovat s XML feedem a katalogovými reklamami
  9. 🔥 Struktura akčních kampaní Testování reklam: co má smysl a co už ne
  10. 🔥 Advantage+ kampaně: tipy jak z nabušených algorytmů dostat maximum

2. BLOK - 🔥 TOP KNOW-HOW

Byznys strategie
na Facebooku

Zobrazit osnovu bloku

  1. 🔥 Jak pracovat s (různými) reklamnímy učely které FB nabízí
  2. Top reklamní formáty v roce 2023
  3. 🔥 Jak postavit efektivní strukturu kampaní, která přinese top výsledky, ač už jste malý eshop či brand s vysokými rozpočty
  4. 🔥 Cílení reklam, které funguje a změny v roce 2023 / nejnovější změny
  5. 🔥 Remarketing od A do Z: Jak efektivně vytěžit vaše publika na maximum
  6. 🔥 Typy kampaní a jejich reálné využití/využívání v dnešní době
  7. 🔥 Technické nastavení účtu bez kterého se dnes neobejdete
  8. 🔥 Tipy jak pracovat s XML feedem a katalogovými reklamami
  9. 🔥 Struktura akčních kampaní Testování reklam: co má smysl a co už ne
  10. 🔥 Advantage+ kampaně: tipy jak z nabušených algorytmů dostat maximum

4. BLOK

Optimalizace a
vyhodnocování FB kampaní

Zobrazit osnovu bloku

  1. 🔥 Jak pracovat s (různými) reklamnímy učely které FB nabízí
  2. Top reklamní formáty v roce 2023
  3. 🔥 Jak postavit efektivní strukturu kampaní, která přinese top výsledky, ač už jste malý eshop či brand s vysokými rozpočty
  4. 🔥 Cílení reklam, které funguje a změny v roce 2023 / nejnovější změny
  5. 🔥 Remarketing od A do Z: Jak efektivně vytěžit vaše publika na maximum
  6. 🔥 Typy kampaní a jejich reálné využití/využívání v dnešní době
  7. 🔥 Technické nastavení účtu bez kterého se dnes neobejdete
  8. 🔥 Tipy jak pracovat s XML feedem a katalogovými reklamami
  9. 🔥 Struktura akčních kampaní Testování reklam: co má smysl a co už ne
  10. 🔥 Advantage+ kampaně: tipy jak z nabušených algorytmů dostat maximum

konsolidace temat Jednotlivé části školení / kurzu

✔️ Základní pilíře úspěchu reklamy na Facebooku z pohledu byznysu / byznysové strategie
Probereme, jaké projekty mají potenciál uspět a bez čeho reklamy nemůžou nikdy dobře fungovat. Zjistíte, jak přemýšlet nad produktem a vytvořit na Facebooku neodolatelnou nabídku, která bude dlouhodobě udržitelná. Žádné obecné řeči, pořádně prakticky!

✔️ Facebookové reklamy v roce 2023 a zisková kreativa
Vezmeme to od reklamních účelů přes formáty reklam, nastavení cílení a remarketingu až po samotnou strukturu kampaní „dobrého“ účtu. Nebudeme vás učit, jak se reklamy klikají. Do hloubky probereme to, jak s kampaněmi pracovat podle našeho ověřeného know-how. Tady zmínit i tu technickou část z ranního bloku Mrkneme na technické nastavení účtu, zabezpečení, XML feedy a ukážeme si, jak zkontrolovat měření pixelu a CAPI. Konkrétní tipy a návod, jak vytvořit a testovat kreativu, která v reklamách funguje a prodává – ať už se jedná o videa, bannery či katalogovou reklamu.

 

✔️ Optimalizace a alchymie vyhodnocování reklamy
Vysvětlíme si, jak často zasahovat do reklam, jaké metriky sledovat a podle čeho se rozhodovat. Ukážeme vám, jak s reklamami pracujeme v závislosti na sezóně, víkendech či dalších zásadních vlivech v menším účtu i u těch nejvyšších rozpočtů. Nebuďte zbytečně ziskoví! 😅 Projdeme si atribuční okna, podle kterých Facebook reklamy vyhodnocuje. Mrkneme i na návod, jak na základě aktuálních cílů spočítat, kolik můžete do reklamy investovat.

 

✔️ Jak vytěžit akce & škálování kampaní
Nemusí to vždy být jen nudná sleva! Probereme typy akcí a techniky propagace, které našim klientům vidělaly/ávají miliony. Nezapomene ani na to, jak by měl být akci přizpůsobený design landing page/webu.

✔️ Reklamní účet malého, středního a velkého e-shopu v praxi a práce se značkou
Ukážeme vám, jak postavit strategii účtu a rozpočty a dostat z kampaní vše, co se dá – ať už jste startup nebo velká, známá značka. U výkonu nekončíme. Projdeme si, jak nastavujeme a vyhodnocujeme reklamy, které mají za cíl představit vaši značku. 

✔️ Konzultace a prostor na individuální dotazy
Čas, kdy budeme řešit vaše otázky. Můžeme zabrousit do byznysové strategie, kreativy nebo se podívat na samotné nastavení kampaní.